Istraživanje tržišta (CROSBI ID 3408)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Meler, Marcel
hrvatski
Istraživanje tržišta
Istraživanje tržišta se postavlja kao nužan imperativ i podloga za oblikovanje poslovne politike gospodarskog subjekta. Naime, kvalitetna poslovna politika i kvalitetno marketing-odlučivanje mogu biti oblikovani samo na temelju istraživanja i stalnog praćenja tržišta, njegova kretanja i tendencija, i tek u tom slučaju moguće je ispuniti dva temeljna marketing-cilja: maksimalno zadovoljenje potreba potrošača u kvantitativnom i kvalitativnom smislu i ostvarenje primjerene i kontinuirane dobiti gospodarskog subjekta. Naravno, zadaće istraživanja tržišta razlikuju se u pojedinim gospodarskim subjektima, što ponajviše ovisi o prirodi djelatnosti koje obavljaju, njihovoj veličini, proizvodnom programu, postavljenim marketing-ciljevima itd.
marketing; marketing-istraživanja; metode istraživanja tržišta;
nije evidentirano
engleski
Market research
nije evidentirano
marketing; marketing research; market research methods
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek:
2005.
953-6073-98-6
285
Knjižnica Ekonomskog fakulteta u Osijeku; knj. 109
objavljeno