Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Istraživanje tržišta (CROSBI ID 3408)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Meler, Marcel Istraživanje tržišta. Osijek, 2005

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel

hrvatski

Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta se postavlja kao nužan imperativ i podloga za oblikovanje poslovne politike gospodarskog subjekta. Naime, kvalitetna poslovna politika i kvalitetno marketing-odlučivanje mogu biti oblikovani samo na temelju istraživanja i stalnog praćenja tržišta, njegova kretanja i tendencija, i tek u tom slučaju moguće je ispuniti dva temeljna marketing-cilja: maksimalno zadovoljenje potreba potrošača u kvantitativnom i kvalitativnom smislu i ostvarenje primjerene i kontinuirane dobiti gospodarskog subjekta. Naravno, zadaće istraživanja tržišta razlikuju se u pojedinim gospodarskim subjektima, što ponajviše ovisi o prirodi djelatnosti koje obavljaju, njihovoj veličini, proizvodnom programu, postavljenim marketing-ciljevima itd.

marketing; marketing-istraživanja; metode istraživanja tržišta;

nije evidentirano

engleski

Market research

nije evidentirano

marketing; marketing research; market research methods

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek:

2005.

953-6073-98-6

285

Knjižnica Ekonomskog fakulteta u Osijeku; knj. 109

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija