Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Projekt električne lokomotive za vuču putničkih i teretnih vlakova nazivne brzine 130 km/h (CROSBI ID 343368)

Ocjenski rad | diplomski rad

Blažetić, Marin Projekt električne lokomotive za vuču putničkih i teretnih vlakova nazivne brzine 130 km/h / Dujmović, Nenad (mentor); Tonković, Zdenko (neposredni voditelj). Zagreb, Fakultet strojarstva i brodogradnje, . 2005

Podaci o odgovornosti

Blažetić, Marin

Dujmović, Nenad

Tonković, Zdenko

hrvatski

Projekt električne lokomotive za vuču putničkih i teretnih vlakova nazivne brzine 130 km/h

U ovom radu napravljen je idejni projekt (obzirom na glavne gabarite: snagu, iskoristivost, osnovne dimenzije, osnovne komponente) lokomotive na osnovi već prometujuće lokomotive BDŽ 44.304. Vozilo je predviđeno za vuču teretnih i putničkih kompozicija brzinom 130 km/h. Na osnovi znanja pojedinih državnih željeznica (SNCF – francuske državne željeznice, DB – njemačke državne željeznice) i izraza proizašlih iz eksperimenata (Strahl, Röckl) i teorijske analize odabrana je snaga i provjerena iskoristivost lokomotive za različite uvjete kolosijeka. Data je i vučna karakteristika. Razrađena je i konstrukcijska ideja vozila, sa shematskim prikazom glavnih dijelova lokomotive. Od bitnih dijelova izrađen je nacrt okretnog postolja, koje je isto kao i na lokomotivi BDŽ 44.304. Pneumatska kočnica istih je karakteristika kao i na referentnoj lokomotivi. Čvrstoća mehaničkih elemenata i prihvatnih mjesta provjerena je metodom konačnih elemenata. U tu je svrhu korišten programski paket Catia v5r14. Cilj rada je pokazivanje mogućnosti tog programskog paketa u analizama čvrstoće.

električna lokomotiva; vučna karakteristika lokomotive; pneumatska kočnica; metoda konačnih elemenata

nije evidentirano

engleski

Electric locomotive for passenger and freight trains of nominal speed of 130 km/h

nije evidentirano

electrical locomotive; traction characteristic; finite element method; pneumatic brake

nije evidentirano

Podaci o izdanju

90

25.11.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet strojarstva i brodogradnje

Zagreb

Povezanost rada

Strojarstvo