Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sociologija i poduzetništvo (CROSBI ID 119794)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Čengić, Drago Sociologija i poduzetništvo // Revija za sociologiju, 23. (1992), 1-2; 11-16-x

Podaci o odgovornosti

Čengić, Drago

hrvatski

Sociologija i poduzetništvo

U ovom se radu razmatra odnos sociologije i poduzetništva u kontekstu razvoja hravtske sociologije u proteklih 20-ak godina. Autor smatra da se sociolozi nisu eksplicitno bavili poduzetništvom u današnjem smislu toga pojma (čovjek kao 'homo oeconomicus' u liberalnom društvu), već je poduzetništvo ciklički prisutno u raspravama o osnovnim problemima privrednog i društvenog razvoja, i to u okviru zasebnih socioloških disciplina. Sadašnji razgovori o poduzetništvu na ovim prostorima imaju novu kvalitetu utoliko što polaze od novoga koncepta privredne slobode, kao privredne slobode pojedinaca a ne samo kolektiviteta. Sve je to, uz već vidljive društvene i političke promjene, dovelo do reafirmacije poduzeća, privatnog vlasništva i managementa. Sociološki pristup poduzetništvu traži danas: a) obrazovanje iz 'ekonomske sociologije' i prakse managementa, b) suradnju sa drugim profesijama (ekonomisti, pravnici, psiholozi), i c)sociološku ekspertizu konkretnih poduzetničkih i managerskih problema.

Sociologija; poduzetništvo; privredna sloboda; privatno vlasništvo

nije evidentirano

engleski

Sociology and entrepreneurship

nije evidentirano

Sociology; entrepreneurship; economic freedom; private ownership

nije evidentirano

Podaci o izdanju

23. (1-2)

1992.

11-16-x

objavljeno

0350-154X

Povezanost rada

Sociologija