Utjecaj internetske tehnologije na distribucijski kanal poduzeća (CROSBI ID 343302)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Brandić, Ana
Grbac, Bruno
hrvatski
Utjecaj internetske tehnologije na distribucijski kanal poduzeća
Napretkom tehnologije dolazi do novih mogućnosti organiziranja kanala distribucije kao moćnog oružja u borbi s konkurencijom na suvremenom tržištu. Razvojem znanja općenito, a osobito interneta, moguće je stvoriti takve kanale distribucije koji će podići efikasnost poslovanja, konkurentnost i zadovoljstvo korisnika, te time znatno pridonijeti profitabilnosti poduzeća. Cilj rada je istražiti, analizirati i ukazati na aspekte u kojima moderne internetske tehnologije utječu na distribucijske kanale suvremenih poduzeća. Stoga je bitno naglasiti koliki značaj imaju distribucijski kanali u suvremenom poslovanju, objasniti kako internet utječe na distribucijske kanale, koje su prednosti organiziranja distribucijskog kanala putem interneta i kakve distribucijske kanale možemo očekivati u budućnosti. Internet je medij koji pruža iznimne mogućnosti za unapređenje kanala distribucije i to u vidu unapređenja transakcija, sažimanja e-kanala, širenja e-kanala i inoviranja e-kanala. Iako internet još uvijek ima svojih nedostataka, sve veći broj poduzeća, kako servisnih tako i industrijskih modificira svoje distribucijske kanale zahvaljujući internetu kako bi oni postali fleksibilniji i dostupniji, a samim tim pružili bolju uslugu svojim kupcima. Stoga, svako poduzeće treba pomno razmotriti kako internet iskoristiti u svakodnevnom poslovanju i distribuciji.
tehnologija; internet; distribucijski kanal; e-poslovanje; konkurentnost
nije evidentirano
engleski
The impact of of internet technology on company's distribution channel
nije evidentirano
technology; internet; supply chain; e-commerce; competetiveness
nije evidentirano
Podaci o izdanju
59
07.11.2005.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka