Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj internetske tehnologije na distribucijski kanal poduzeća (CROSBI ID 343302)

Ocjenski rad | diplomski rad

Brandić, Ana Utjecaj internetske tehnologije na distribucijski kanal poduzeća / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2005

Podaci o odgovornosti

Brandić, Ana

Grbac, Bruno

hrvatski

Utjecaj internetske tehnologije na distribucijski kanal poduzeća

Napretkom tehnologije dolazi do novih mogućnosti organiziranja kanala distribucije kao moćnog oružja u borbi s konkurencijom na suvremenom tržištu. Razvojem znanja općenito, a osobito interneta, moguće je stvoriti takve kanale distribucije koji će podići efikasnost poslovanja, konkurentnost i zadovoljstvo korisnika, te time znatno pridonijeti profitabilnosti poduzeća. Cilj rada je istražiti, analizirati i ukazati na aspekte u kojima moderne internetske tehnologije utječu na distribucijske kanale suvremenih poduzeća. Stoga je bitno naglasiti koliki značaj imaju distribucijski kanali u suvremenom poslovanju, objasniti kako internet utječe na distribucijske kanale, koje su prednosti organiziranja distribucijskog kanala putem interneta i kakve distribucijske kanale možemo očekivati u budućnosti. Internet je medij koji pruža iznimne mogućnosti za unapređenje kanala distribucije i to u vidu unapređenja transakcija, sažimanja e-kanala, širenja e-kanala i inoviranja e-kanala. Iako internet još uvijek ima svojih nedostataka, sve veći broj poduzeća, kako servisnih tako i industrijskih modificira svoje distribucijske kanale zahvaljujući internetu kako bi oni postali fleksibilniji i dostupniji, a samim tim pružili bolju uslugu svojim kupcima. Stoga, svako poduzeće treba pomno razmotriti kako internet iskoristiti u svakodnevnom poslovanju i distribuciji.

tehnologija; internet; distribucijski kanal; e-poslovanje; konkurentnost

nije evidentirano

engleski

The impact of of internet technology on company's distribution channel

nije evidentirano

technology; internet; supply chain; e-commerce; competetiveness

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

07.11.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija