Ekomarketing i njegova primjena u INA - Industriji nafte (CROSBI ID 343300)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lončarić, Ana
Grbac, Bruno
hrvatski
Ekomarketing i njegova primjena u INA - Industriji nafte
U posljednjih desetak godina, tema koja se sve češće spominje u poslovnim krugovima, je zaštita okoliša. Zabrinjavajuće i alarmantne poruke koje dolaze iz prirodnog okruženja, rezultirale su sve većom zaokupljenošću kompanija tom tematikom. Pored činjenice kako poslovanje uvelike onečišćuje okoliš, današnji veliki utjecaj poslovanja na društvo se može iskoristiti i za poboljšanja, pogotovo na području zaštite okoliša. Sve snažniji pritisci javnosti i zakona, tjeraju kompanije da se unutar svojih strategija sustavno počnu baviti problemom okoliša. Stoga su i poduzeća krenula u prilagođavanje svojeg poslovanja u namjeri da što uspješnije odgovore na "novu" društvenu zabrinutost. Kako sve više kompanija žele u javnosti izgledati "zeleno", njihovi manageri pojačano upoznavaju širu javnost o "zelenom" identitetu svojih proizvoda, usluga, procesa i aktivnosti putem promotivnih napora, te izvješća o ekološkim poslovnim rezultatima ili planovima. Dodatno, ovaj diplomski rad analizira ekološke napore INA-e, koji su s obzirom na specifičnost naftne industrije unutar koje posluje, usmjereni u pravcu tehničko-tehnološke prilagodbe proizvodnih procesa. Za odabir INA-e kao kompanije na kojoj će se analizirati predmet ekološkog marketinga, najviše je presudila činjenica da je to najveća hrvatska kompanija koja posluje u naftnom sektoru, specifičnom po izrazito velikom utjecaju na društvo i fizički okoliš.
ekološki marketing; održivost
nije evidentirano
engleski
Ecomarketing and it's appliance in INA - Industrija nafte
nije evidentirano
ecomarketing; sustainability
nije evidentirano
Podaci o izdanju
75
07.11.2005.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka