Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja (CROSBI ID 343294)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Žitko, Branko Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja / Stankov, Slavomir (mentor); Zagreb, Fakultet elektrotehnike i računarstva, . 2005

Podaci o odgovornosti

Žitko, Branko

Stankov, Slavomir

hrvatski

Model vrednovanja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja

Razvoj suvremenih tehnologija umrežavanja kao i hipermedijskih sustava utjecali su na uvođenje novih pristupa učenju, što je rezultiralo preoblikovanjem obrazovnog procesa. Nove nastavne paradigme su usmjerene ka učeniku, prepoznajući ga kao središnje mjesto obrazovnog procesa, u čijem su okruženju svi resursi potrebni za potporu učenju i poučavanju. Prikaz znanja u većini postojećih sustava e-učenja koristi takve reprezentacije koje se tipično zasnivaju na fizičkim dokumentima ili njihovim dijelovima prikladno povezanih hipermedijskim vezama. U novome pristupu, koji se primjenjuje u inteligentnim sustavima e-učenja, prikaz znanja se temelji na njegovu strukturiranju korištenjem nekih od metoda umjetne inteligencije. U radu je proučena mogućnosti prikaza znanja semantičkim mrežama s naglaskom na njegovu provjeru dinamičkim generiranjem kvizova specijaliziranim ontologijama za opis predložaka za pitanja i odgovore. Ovi su predlošci osnova za generiranje kviza, što ima posebnu didaktičku težinu pri poslovanju modelom učenika te utvrđuje konačnu ocjenu znanja s preporukama za daljnji rad. Na temelju dobivenih rezultata potrebno je modelirati primjereni sustav e-učenja koji primjenjuje navedene principe te je ostvarena njegova prototipna implementacija i provjerena valjanost pristupa.

E-učenje ; učenje i poučavanje ; inteligentni tutorski sustavi ; ontologije ; vrednovanje znanja

nije evidentirano

engleski

Model for knowledge evaluation in intelligent e-learning systems

nije evidentirano

E-learning ; .learning and teaching ; intelligent tutoring systems ; ontology ; knowledge evaluation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

137

04.11.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet elektrotehnike i računarstva

Zagreb

Povezanost rada

Računarstvo