Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Statički način testiranja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja (CROSBI ID 343293)

Ocjenski rad | diplomski rad

Katić, Marija Statički način testiranja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja / Stankov, Slavomir (mentor); Split, Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja, Split, . 2005

Podaci o odgovornosti

Katić, Marija

Stankov, Slavomir

hrvatski

Statički način testiranja znanja u inteligentnim sustavima e-učenja

Testiranje znanja je postupak kojim se registrira učenikov napredak kroz testove znanja, a usmjerava se obrazovnoj dijagnozi kao osnovnoj svrsi svoje primjene. Stoga se može reći da je ono ključna komponenta u procesu razvoja e-učenja, jer omogućuje saznanje o napretku učenika u samom procesu učenja pomoću neke napredne tehnologije, a onda, ovisno o napretku, učenika se upućuje na ponovno proučavanje određenih tema, ili pak na višu razinu učenja. Inteligentni tutorski sustavi, kao dio sustava e-učenja, omogućuju isporuku znanja pa ga je utoliko važno i testirati. Komponenta ITS-ova koja omogućuje testiranje znanja je jedna od najvažnijih interaktivnih komponenti učenja, a može se realizirati na različite načine, dinamički ili statički. U ovom se radu naglasak stavlja na statički način, pod kojim se podrazumjeva testiranje znanja učenika u uvjetima testova pripremljenih od strane učitelja u autorskom okruženju. Naime, učitelj dizajnira testove konstruirajući pitanja u njima prema pre-definiranim predlošcima za njihovu konstrukciju. Definirano je pet predložaka koji omogućuju generiranje osam tipova statičkih pitanja. Uz ovakav model statičkog testiranja utemeljen je model ocjenjivanja riješenog testa znanja prema težini pitanja procijenjenoj od učitelja. Za teže je testove prag prolaznosti nizak, a za lakše visok. U istim uvjetima teži testovi generiraju višu ocjenu, a lakši nižu. Model koji se ostvaruje kroz modul za testiranje i ocjenjivanje znanja, predlaže se za nadogradnju u sustav xTEx-Sys, gdje bi učitelju omogućio izbor između statičkog ili dinamičkog načina testiranja znanja.

e-učenje; testiranje znanja; inteligentni tutorski sustavi; autorske ljuske

nije evidentirano

engleski

Testing knowledge on static way in intelligent e-learning systems

nije evidentirano

e-learning; knowledge testing; intelligent tutoring systems; authoring shell

nije evidentirano

Podaci o izdanju

150

10.11.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet prirodoslovno-matematičkih znanosti i odgojnih područja, Split

Split

Povezanost rada

Računarstvo