izvor podataka: crosbi
!
Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom (CROSBI ID 343287)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Šarić, Marko
Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom / Rocco, Fedor (mentor); - (neposredni voditelj).
Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2001
Podaci o odgovornosti
Šarić, Marko
Rocco, Fedor
-
hrvatski
Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom
U radu je prezentirana interakcijska sprega interneta, strateškog marketinga i javnog mnijenja na konkretnim i reprezentativnim uzorcima. Prezentirano je istraživanje o mišljenju građana , a u svezi tržišta i javnog mnijenja, te informatička potpora strateškom marketingu kroz internet.
internet; javno mnijenje; marketing
nije evidentirano
engleski
Interakcion marketing, internet and public.
nije evidentirano
internet; marketing; public.
nije evidentirano
Podaci o izdanju
89 listova:grafi
12.04.2001.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove