Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom (CROSBI ID 343287)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Šarić, Marko Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom / Rocco, Fedor (mentor); - (neposredni voditelj). Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2001

Podaci o odgovornosti

Šarić, Marko

Rocco, Fedor

-

hrvatski

Interakcijska sprega marketinga i javnog mnijenja i njihov kontakt s internetom

U radu je prezentirana interakcijska sprega interneta, strateškog marketinga i javnog mnijenja na konkretnim i reprezentativnim uzorcima. Prezentirano je istraživanje o mišljenju građana , a u svezi tržišta i javnog mnijenja, te informatička potpora strateškom marketingu kroz internet.

internet; javno mnijenje; marketing

nije evidentirano

engleski

Interakcion marketing, internet and public.

nije evidentirano

internet; marketing; public.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

89 listova:grafi

12.04.2001.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti