Pokazatelji učinaka trgovine na malo u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 119478)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Pokazatelji učinaka trgovine na malo u Republici Hrvatskoj
U ovome radu analiziraju se učinci (rezultati) trgovine na malo u Republici Hrvatskoj prema odabranim pokazateljima u njezinu povijesnom razvoju u posljednjih nekoliko desetljeća, kao i u usporedbi s nekim tržišno i gospodarski razvijenijim zemljama (prije svega sa zemljama EU). Na temelju ove analize uočavaju se stanovite razvojne tendencije, ali i posebnosti gospodarstva Republike Hrvatske. U radu se ukazuje na slabije učinke trgovine na malo u Republici Hrvatskoj u odnosu na tržišno – razvijene zemlje zbog niže razine gospodarske razvijenosti i drukčije strukture trgovine na malo (viši udio obrtnika i malih poduzetnika) i, eventualno, drukčijeg vrednovanja čimbenika radnoga procesa i drukčije strukture troškova. Svakako postoje još i neiskorištene mogućnosti razvijanja kvalitete distributivne trgovine od strane hrvatskih gospodarskih subjekata, ali i stranih lanaca trgovine na malo.
trgovina na malo; učinci trgovine na malo; promet trgovine na malo; prodajna površina; zaposlenost; indeks maloprodajne zasićenosti; regionalni indeks kupovne snage; Republika Hrvatska
-
engleski
Indicators of Effects of Retail Trade in the Republic of Croatia
nije evidentirano
retail trade; effects of retail trade; turnover of retail trade; retail sale floor space; employment; retail trade saturation index; regional index of the purchasing power; Republic of Croatia
nije evidentirano