Business communications (CROSBI ID 742458)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Kliment, Antun ; Jurković-Majić, Olivera
Vuk, Blaežnka
engleski
Business communications
Poslovne su komunikacije u marketinškoj koncepciji dio strategije poslovanja trgovačkoga društva (poduzeća) ili krvotok odvijanja poslovnih procesa. Komercijalisti i referenti, kao operativni menedžeri, zaduženi su za plasman robe ili usluga ili za nabavu robe i materijala za proizvodnju. Zaposlenici obavljaju zadaće pomoću osobnih računala, a primjena poslovnih komunikacija sastavni je dio rada. Informacijske tehnologije povećavaju proizvodnost rada jer zaposlenici sami obavljaju cijeli poslovni proces bez pomoći korespondenta ili tipkača pa je neobično važno da učenici ekonomskih škola dobro poznaju teoriju i tehnologiju komuniciranja s poslovnim partnerima. Uloga poslovnih komunikacija mijenjala se tijekom 20. stoljeća. Do sedamdesetih godina prevladavalo je posredno poslovanje putem poslovnih pisama, a danas je pretežit neposredni način faksom i elektroničkim komunikacijama. Mogućnost skraćivanja trajanja procesa bit je nove filozofije razvoja gospodarstva.
business communications; business letters; typewriting
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Školska knjiga
185
2005.
nije evidentirano
objavljeno