Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odrednice kupovnog ponašanja potrošača voća i povrća ; Identifikacija tržnih segmenata na tržnicama na malo u Hrvatskoj pomoću faktorske i cluster analize (CROSBI ID 343240)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Radman, Marija Odrednice kupovnog ponašanja potrošača voća i povrća ; Identifikacija tržnih segmenata na tržnicama na malo u Hrvatskoj pomoću faktorske i cluster analize / Kovačić, Damir (mentor); Zagreb, Agronomski fakultet, . 2001

Podaci o odgovornosti

Radman, Marija

Kovačić, Damir

hrvatski

Odrednice kupovnog ponašanja potrošača voća i povrća ; Identifikacija tržnih segmenata na tržnicama na malo u Hrvatskoj pomoću faktorske i cluster analize

Ovaj rad se bavi preferencijama, zahtjevima, navikama i stavovima potrošača koji kupuju voće i povrće na tržnicama na malo u Hrvatskoj. Glavni cilj istraživanja bio je utvrditi i opisati tržišne odsječke zasnovane na relevantnim obilježjima potrošača. Rezultati istraživanja se zasnivaju na anketnom ispitivanju provedenom u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku na uzorku od 403 ispitanika. Primjenom faktorske i cluster analize je utvrđeno da postoje četiri tržišna odsječka potrošača voća i povrća s obzirm na njihova psihološka obilježja. Kupovno ponašanje, zemljopisna i sociodemografska obilježja ispitanika su rabljena kako bi se detaljnije opisali utvrđeni segmenti. Rezultati ovog istraživanja predstavljaju polaznu točku za osmišljavanje marketinške strategije za prodaju voća i povrća kako na tržnicama na malo, tako i na ostalim prodajnim mjestima.

tržnice na malo; voće i povrće; segmentacija tržišta

nije evidentirano

engleski

Determinants of behaviour of fruit and vegetables' consumers ; Identification of consumer segments in city markets in Croatia by means of factor and cluster analyses

nije evidentirano

city markets; fruit and vegetable; consumer segmentation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

177

12.10.2001.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Agronomski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija