Odrednice kupovnog ponašanja potrošača voća i povrća ; Identifikacija tržnih segmenata na tržnicama na malo u Hrvatskoj pomoću faktorske i cluster analize (CROSBI ID 343240)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Radman, Marija
Kovačić, Damir
hrvatski
Odrednice kupovnog ponašanja potrošača voća i povrća ; Identifikacija tržnih segmenata na tržnicama na malo u Hrvatskoj pomoću faktorske i cluster analize
Ovaj rad se bavi preferencijama, zahtjevima, navikama i stavovima potrošača koji kupuju voće i povrće na tržnicama na malo u Hrvatskoj. Glavni cilj istraživanja bio je utvrditi i opisati tržišne odsječke zasnovane na relevantnim obilježjima potrošača. Rezultati istraživanja se zasnivaju na anketnom ispitivanju provedenom u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku na uzorku od 403 ispitanika. Primjenom faktorske i cluster analize je utvrđeno da postoje četiri tržišna odsječka potrošača voća i povrća s obzirm na njihova psihološka obilježja. Kupovno ponašanje, zemljopisna i sociodemografska obilježja ispitanika su rabljena kako bi se detaljnije opisali utvrđeni segmenti. Rezultati ovog istraživanja predstavljaju polaznu točku za osmišljavanje marketinške strategije za prodaju voća i povrća kako na tržnicama na malo, tako i na ostalim prodajnim mjestima.
tržnice na malo; voće i povrće; segmentacija tržišta
nije evidentirano
engleski
Determinants of behaviour of fruit and vegetables' consumers ; Identification of consumer segments in city markets in Croatia by means of factor and cluster analyses
nije evidentirano
city markets; fruit and vegetable; consumer segmentation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
177
12.10.2001.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb