Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 228963

Studenti predškolskoga odgoja u procesu vrednovanja/ samovrednovanja na nastavi hrvatskoga jezika


Lukić, Milica
Studenti predškolskoga odgoja u procesu vrednovanja/ samovrednovanja na nastavi hrvatskoga jezika // Dijete i višejezičnost : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2003. Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2004. / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet, 2006. str. 391-396


Naslov
Studenti predškolskoga odgoja u procesu vrednovanja/ samovrednovanja na nastavi hrvatskoga jezika
(Pre-school teacher trainees and assessment/self-assessment process in croatian language instruction)

Autori
Lukić, Milica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Dijete i višejezičnost : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2003. Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2004.

Urednik/ci
Vodopija, Irena

Izdavač
Učiteljski fakultet

Grad
Osijek

Godina
2006

Raspon stranica
391-396

ISBN
953-6965-08-9

Ključne riječi
hrvatski jezik, nastava, studenti
(croatian language, students and the education in croatian language)

Sažetak
Programski sadržaji predmeta Hrvatski jezik na prvoj godini studija predškolskoga odgoja prilagođeni su posebnim zadaćama za koje se studenti pripremaju tijekom studija: odgoj djece vrtićke / predškolske dobi i briga za njih. Kako takav posao napose zahtijeva sposobnost stvaranja i izražavanja u jeziku (posebice u okviru komunikativne i estetske njegove funkcije), prilagođenu različitim medijima (govornom, pisanom, glumačkom itd.), a s druge strane zahtijeva kompetentno poznavanje hrvatskoga standardnog jezika u svim njegovim funkcionalnim stilovima, studenti kroz kreativne radionice koje obuhvaćaju kreativno pisanje, čitanje, retoričke vježbe, glumu i sl., dakle jezičnu praksu, stječu i potvrđuju jezična znanja u procesu samovrednovanja i vrednovanja, a u duhu postavki nizozemskoga teoretičara kulture Johana Huizinge (1992) - kroz jezičnu igru. Takav se način rada pokazao kao vrlo djelotvoran metodički postupak koji nije samo unaprijedio formalna jezična znanja studenata, nego je potaknuo i razvoj kreativnosti u jeziku i onda kada je riječ o njegovoj pisanoj, i kada je riječ o njegovoj govornoj formi.

Izvorni jezik
Hrvatski, engleski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0122004

Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Milica Lukić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Lukić, Milica
Studenti predškolskoga odgoja u procesu vrednovanja/ samovrednovanja na nastavi hrvatskoga jezika // Dijete i višejezičnost : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2003. Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2004. / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet, 2006. str. 391-396
Lukić, M. (2006) Studenti predškolskoga odgoja u procesu vrednovanja/ samovrednovanja na nastavi hrvatskoga jezika. U: Vodopija, I. (ur.) Dijete i višejezičnost : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2003. Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2004.. Osijek, Učiteljski fakultet, str. 391-396.
@inbook{inbook, author = {Luki\'{c}, M.}, editor = {Vodopija, I.}, year = {2006}, pages = {391-396}, keywords = {croatian language, students and the education in croatian language}, isbn = {953-6965-08-9}, title = {Pre-school teacher trainees and assessment/self-assessment process in croatian language instruction}, keyword = {croatian language, students and the education in croatian language}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet}, publisherplace = {Osijek} }