Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Studenti predškolskoga odgoja u procesu vrednovanja/ samovrednovanja na nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 32192)

Prilog u knjizi | stručni rad

Lukić, Milica Pre-school teacher trainees and assessment/self-assessment process in croatian language instruction / Studenti predškolskoga odgoja u procesu vrednovanja/ samovrednovanja na nastavi hrvatskoga jezika // Dijete i višejezičnost : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2003. Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2004. / Vodopija, Irena (ur.). Osijek, 2006. str. 391-396-x

Podaci o odgovornosti

Lukić, Milica

hrvatski

Studenti predškolskoga odgoja u procesu vrednovanja/ samovrednovanja na nastavi hrvatskoga jezika

Programski sadržaji predmeta Hrvatski jezik na prvoj godini studija predškolskoga odgoja prilagođeni su posebnim zadaćama za koje se studenti pripremaju tijekom studija: odgoj djece vrtićke / predškolske dobi i briga za njih. Kako takav posao napose zahtijeva sposobnost stvaranja i izražavanja u jeziku (posebice u okviru komunikativne i estetske njegove funkcije), prilagođenu različitim medijima (govornom, pisanom, glumačkom itd.), a s druge strane zahtijeva kompetentno poznavanje hrvatskoga standardnog jezika u svim njegovim funkcionalnim stilovima, studenti kroz kreativne radionice koje obuhvaćaju kreativno pisanje, čitanje, retoričke vježbe, glumu i sl., dakle jezičnu praksu, stječu i potvrđuju jezična znanja u procesu samovrednovanja i vrednovanja, a u duhu postavki nizozemskoga teoretičara kulture Johana Huizinge (1992) - kroz jezičnu igru. Takav se način rada pokazao kao vrlo djelotvoran metodički postupak koji nije samo unaprijedio formalna jezična znanja studenata, nego je potaknuo i razvoj kreativnosti u jeziku i onda kada je riječ o njegovoj pisanoj, i kada je riječ o njegovoj govornoj formi.

hrvatski jezik, nastava, studenti

nije evidentirano

engleski

Pre-school teacher trainees and assessment/self-assessment process in croatian language instruction

Programski sadržaji predmeta Hrvatski jezik na prvoj godini studija predškolskoga odgoja prilagođeni su posebnim zadaćama za koje se studenti pripremaju tijekom studija: odgoj djece vrtićke / predškolske dobi i briga za njih. Kako takav posao napose zahtijeva sposobnost stvaranja i izražavanja u jeziku (posebice u okviru komunikativne i estetske njegove funkcije), prilagođenu različitim medijima (govornom, pisanom, glumačkom itd.), a s druge strane zahtijeva kompetentno poznavanje hrvatskoga standardnog jezika u svim njegovim funkcionalnim stilovima, studenti kroz kreativne radionice koje obuhvaćaju kreativno pisanje, čitanje, retoričke vježbe, glumu i sl., dakle jezičnu praksu, stječu i potvrđuju jezična znanja u procesu samovrednovanja i vrednovanja, a u duhu postavki nizozemskoga teoretičara kulture Johana Huizinge (1992) - kroz jezičnu igru. Takav se način rada pokazao kao vrlo djelotvoran metodički postupak koji nije samo unaprijedio formalna jezična znanja studenata, nego je potaknuo i razvoj kreativnosti u jeziku i onda kada je riječ o njegovoj pisanoj, i kada je riječ o njegovoj govornoj formi.

croatian language, students and the education in croatian language

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

391-396-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Dijete i višejezičnost : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2003. Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi : zbornik radova sa međunarodnoga stručnoga i znanstvenog skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2004.

Vodopija, Irena

Osijek:

2006.

953-6965-08-9

Povezanost rada

Filologija