Stavovi učitelja prema učenicima usporenog kognitivnog razvoja i kako ih mijenjati (CROSBI ID 468732)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kiš-Glavaš, Lelia ; Igrić, Ljiljana
hrvatski
Stavovi učitelja prema učenicima usporenog kognitivnog razvoja i kako ih mijenjati
Provedeno je ispitivanje stavova na uzorku od 194 učitelja s područja grada Zagreba i Zagrebačke županije, prema učenicima usporenog kognitivnog razvoja i njihovoj integraciji u redovne osnovne škole . Utvrđena je i struktura stavova , a rezultati generalno ukazuju na nepovoljne stavove učitelja. Jedan od učestalo ponavljanih zahtjeva ovih učitelja je potreba za dodatnom defektološkom edukacijom i stalnom pomoći stručnjaka. Seminar " Edukacija učitelja za prihvaćanje učenika s posebnim potrebama" upravo ima za cilj pozitivnu promjenu njihovih stavova , kao i povećanje razine njihove profesionalne kompetentnosti te posredno , povećanje socijalne i osobne adaptacije učenika s posebnim potrebama.
Stavovi učitelja; integracija; usporeni kognitivni razvoj; edukacija učitelja
nije evidentirano
engleski
Teacher's attitudes towards the students with special needs with delayed cognitive development and how to change them.
nije evidentirano
Teacher's attitudes; integration;delayed cognitive development;education of teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
374 -384-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju
Rosić, Vladimir
Rijeka: Odsjek za pedagogiju Pedagoškog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju,Međunarodni znanstveni kolokvij
predavanje
19.02.1998-20.02.1998
Rijeka, Hrvatska