Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti (CROSBI ID 513764)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Antulov, Sandra ; Bertoša, Mislava
hrvatski
Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti
Socijalna je reklama jedno od sredstava za svojevrsnu edukaciju javnosti, a njezine kampanje doprinose aktualizaciji nekog društvenog pitanja. U radu se iz semiotičke perspektive analiziraju obilježja diskursa jedne socijalne reklamne kampanje. Ona se zatim promatraju u odnosu prema pretpostavci da je javnost koja prima takvu reklamnu poruku već senzibilizirana za pitanje koje je njome tematizirano.
semiotička analiza; društvena reklama
nije evidentirano
engleski
Social Advertising: (Socio)semiotic Aspects
nije evidentirano
semiotic analysis; social advertising
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike
predavanje
01.01.2004-01.01.2004
Split, Hrvatska