Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zbirka zadataka iz pedijatrije (CROSBI ID 742443)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Boranić, Milivoj Zbirka zadataka iz pedijatrije. Zagreb: Školska knjiga, 2004. 232..

Podaci o odgovornosti

Boranić, Milivoj

hrvatski

Zbirka zadataka iz pedijatrije

Ova zbirka zadataka osniva se na udžbeniku Pedijatrija 4. Mardešića, izdanje Školske knjige, Zagreb, 2003. Namijenjena je studentima medicine na fakultetima na kojima je udžbenik D. Mardešića propisan kao nastavni tekst (Zagreb, Split, Rijeka, Osijek, Mostar) te će im poslužiti kao priručnik za pripremu seminara i ispita iz pedijatrije. Bit će koristan i stažistima za pripremu državnih ispita te liječnicima opće prakse i obiteljske medicine koji žele osvježiti znanje. Zadaća je zbirke potaknuti aktivno učenje. Umjesto pasivnog memoriranja gradiva iz udžbenika, čitatelj se upućuje na interakciju s udžbenikom. Naime, na pitanja iz priručnika mora tražiti odgovore u udžbeniku, a znanje stečeno čitanjem udžbenika mora primjenjivati u rješavanju pitanja iz priručnika. Zbirka se time uklapa u suvremene smjerove razvoja u medicinskoj nastavi kojima se nastoji potaknuti stjecanje sposobnosti samostalnoga i kritičkog usvajanja znanja, samostalnog rješavanja zdravstvenih i kliničkih problema, traganja za znanstveno utemeljenim činjenicama. Intelektualni izazov i zadovoljstvo točnim odgovorom dodatni su motivi koji olakšavaju učenje i čine ga zanimljivijim. Pitanja su oblikovana na četiri načina. U prvome se nudi pet tvrdnji i traži se točna (ili netočna), a u drugome se od četiri ponuđene tvrdnje traži kombinacija točnih. Razlikujući točne od prividno točnih informacija, student lakše usvaja gradivo. U pitanjima trećeg tipa navode se dvije tvrdnje koje svaka za sebe mogu biti točne ili netočne, a ako su točne, mogu ali ne moraju biti povezane. Tako se potiče logično razmišljanje i kritično usvajanje gradiva. Četvrti tip pitanja zahtijeva udruživanje ili smisleno redanje ponuđenih pojmova, što potiče aktivno služenje znanjem. U sklopu te skupine pitanja dane su i kratke simulacije kliničkih primjera iz svakodnevne prakse, s ponuđenim otvorenim odgovorima u obliku jednostavnog algoritma, što imitira rješavanje jednostavnijih kliničkih problema. Većina pitanja sastavljena je tako da pretežno sadržava pozitivnu informaciju (tj. točne konstatacije), što pomaže usvajanju korisnog znanja.

pedijatrija; test znanja; pitanja i odgovori

nije evidentirano

engleski

Pediatric Questions and Answers

nije evidentirano

pediatrics; questions and answers; self-assessment test

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Školska knjiga

232

2004.

nije evidentirano

objavljeno

953-0-31560-0

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti