U razredu se pomažemo (CROSBI ID 513536)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mustapić, Maja
hrvatski
U razredu se pomažemo
Već je četiri godine hrvatski jezik predmet istraživanja projekta Razvoj jezika jednojezične i dvojezične djece, koji provodi Ludwig Boltzmann Institut (Beč) baveći se razvojem i međunarodnim istraživanjem školstva. Projektom se nastoji opisati jezični, kognitivno-psihološki i socioemocionalni razvoj djece kojoj je hrvatski ili materinski i jedini jezik, ili jedan od dvaju jezika. U ovome će se radu kratko opisati test i podatci dobiveni testiranjem s posebnim osvrtom na test Školsko ozračje (Schulklime). Tim se testom opisuje socioemocionalni razvoj jednojezične i višejezične djece, polaznika drugog razreda osnovnih škola. Ispitanici su popunjavali anketu dajući tako podatke o osobnim stavovima o školskoj sredini, motiviranosti, strahu od škole i novih školskih izazova. Vrednovanje odgovora pokazat će postoji li razlika u stavovima o školi među učenicima kojima je nastavni jezik u školi materinski ili drugi jezik.
jednojezična djeca; dvojezična djeca; školsko okruženje; stavovi
nije evidentirano
engleski
We help each other in the classroom
nije evidentirano
monolingual children; bilingual children; school environment; attitudes;
nije evidentirano
Podaci o prilogu
321-332-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete i jezik danas
Vodopija, Irena
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Podaci o skupu
4. međunarodni stručno-znanstveni skup Dijete i jezik danas
predavanje
01.01.2006-01.01.2006
Osijek, Hrvatska