Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

U razredu se pomažemo (CROSBI ID 513536)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Mustapić, Maja U razredu se pomažemo // Dijete i jezik danas / Vodopija, Irena (ur.). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 321-332-x

Podaci o odgovornosti

Mustapić, Maja

hrvatski

U razredu se pomažemo

Već je četiri godine hrvatski jezik predmet istraživanja projekta Razvoj jezika jednojezične i dvojezične djece, koji provodi Ludwig Boltzmann Institut (Beč) baveći se razvojem i međunarodnim istraživanjem školstva. Projektom se nastoji opisati jezični, kognitivno-psihološki i socioemocionalni razvoj djece kojoj je hrvatski ili materinski i jedini jezik, ili jedan od dvaju jezika. U ovome će se radu kratko opisati test i podatci dobiveni testiranjem s posebnim osvrtom na test Školsko ozračje (Schulklime). Tim se testom opisuje socioemocionalni razvoj jednojezične i višejezične djece, polaznika drugog razreda osnovnih škola. Ispitanici su popunjavali anketu dajući tako podatke o osobnim stavovima o školskoj sredini, motiviranosti, strahu od škole i novih školskih izazova. Vrednovanje odgovora pokazat će postoji li razlika u stavovima o školi među učenicima kojima je nastavni jezik u školi materinski ili drugi jezik.

jednojezična djeca; dvojezična djeca; školsko okruženje; stavovi

nije evidentirano

engleski

We help each other in the classroom

nije evidentirano

monolingual children; bilingual children; school environment; attitudes;

nije evidentirano

Podaci o prilogu

321-332-x.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dijete i jezik danas

Vodopija, Irena

Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

Podaci o skupu

4. međunarodni stručno-znanstveni skup Dijete i jezik danas

predavanje

01.01.2006-01.01.2006

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija