Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 22756

Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja


Stančić, Zrinjka; Ivančić, Đurđica
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja // Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci, 1999. str. 469 - 482. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 22756 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja
(The teacher as a factor of quality in education of students with delayed cognitive development)

Autori
Stančić, Zrinjka ; Ivančić, Đurđica

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, 1999, 469 - 482.

Skup
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij

Mjesto i datum
Rijeka,Hrvatska, 25-26.03.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
prilagođeni programi;usporeni kognitivni razvoj; uloga učitelja;Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama
(individual education programs;teacher's role;delayed kognitive development; The Croatian Association for professional help to children with special needs)

Sažetak
U kreiranju prilagođenih programa ključna je uloga učitelja ili predmetnih nastavnika koji urazrednom odjelu imaju učenika s posebnim potrebama ,odnosno učenika usporenog kognitivnog razvoja .Pri kvalitetnoj izradi prilagođenih programa potrebno je slijediti određana temeljna pitanja: u kojim nastavnim predmetima postoje odstupanja , kojim su razvojnim teškoćama uvjetovana ,kako se teškoće manifestiraju u nastavnom radu te koji su prikladni didaktičko-metodički pristupi u radu. Kako bi se što uspješnije ostvario prilagođeni program i optimalno organizirao edukacijski proces za učenika usporenog kognitivnog razvoja ,potrebno je sve njegove dijelove uskladiti s postojećim sposobnostima i teškoćama. Time će im se omogućiti uspješnost u svladavanju programskih sadržaja i zadovoljavanje emocionalnih i socijalnih potreba.Iz navedenog proizlazi da je upravo učitelj neizostavni čimbenih kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja .Učiteljima je u njihovim nastojanjima potrebno osigurati podršku stručnih službi škole i redovitu pomoć stručnjaka edukacijskih rehabilitatora odgovarajućeg usmjerenja kao i postojećih udruga. Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama osnovana je upravo s namjerom profesionalne i organizacijske podrške svim subjektima edukacijske integracije-učiteljima,učenicima, roditeljima i dr.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Projekti:
013001

Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđica Ivančić (autor)

Avatar Url Zrinjka Stančić (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Stančić, Zrinjka; Ivančić, Đurđica
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja // Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci, 1999. str. 469 - 482. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Stančić, Z. & Ivančić, Đ. (1999) Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja. U: Rosić, V. (ur.)Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju.
@article{article, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {1999}, pages = {469 - 482.}, keywords = {prilago\djeni programi, usporeni kognitivni razvoj, uloga u\v{c}itelja, Hrvatska udruga za stru\v{c}nu pomo\'{c} djeci s posebnim potrebama}, title = {Nastavnik-\v{c}imbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju u\v{c}enika usporenog kognitivnog razvoja}, keyword = {prilago\djeni programi, usporeni kognitivni razvoj, uloga u\v{c}itelja, Hrvatska udruga za stru\v{c}nu pomo\'{c} djeci s posebnim potrebama}, publisher = {Filozofski fakultet u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka,Hrvatska} }
@article{article, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {1999}, pages = {469 - 482.}, keywords = {individual education programs, teacher's role, delayed kognitive development, The Croatian Association for professional help to children with special needs}, title = {The teacher as a factor of quality in education of students with delayed cognitive development}, keyword = {individual education programs, teacher's role, delayed kognitive development, The Croatian Association for professional help to children with special needs}, publisher = {Filozofski fakultet u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka,Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font