Kontroling- Upravljanje poslovnim rezultatom (CROSBI ID 741037)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Avelini Holjevac, Ivanka
-
hrvatski
Kontroling- Upravljanje poslovnim rezultatom
U knjizi se ukazuje na smisao kontrolinga kao koncepcije i prakse upravljanja poduzećem. Naglašava se da je to posljedica suvremenih, turbolentnih i vrlo složenih uvjeta poslovanja kao i odgovor na teškoće koje su se javile u tradicionalnom pristupu rješavanja upravljačkih problema. U knjizi se obrađuju tematski sadržaji kakvi se gotovo podjednako javljaju u svim poduzećima pri čemu se posebnosti hotelijerstva ističu primjerima raščlanjujući problematiku od "općeg" prema "posebnom". Jedna od tih posebnosti u hotelijerstvu su hotelski standardi kao sredstvo kontrolinga i pretpostavka uspješnog poslovanja. Uz pregled vrsti hotelskih standarda ukazano je na povezanost i interaktivnost standarda s kvalitetom hotelskih usluga, racionalizacijom poslovanja i menedžmentom u hotelu. Obrađujući kadrovske resurse traži se način kako pronaći, osposobiti i stimulirati dobre radnike. Tu se ukazuje na kadrovske posebnosti u hotelijerstvu, na specifičnosti rada, važnost kadrovske politike i odnos prema kadrovima, upućujući na odgovarajuće analize i načine ocjenjivanja strukture kadrova. Poznavajući problematiku troškova, složenost poslovnih procesa i važnost odnosa prema imovini u hotelijerstvu ukazuje se na potrebu stalnog praćenja i racionaliziranja kako troškova poslovanja, tako i imovine, pojedinih poslovnih procesa i funkcija. U knjizi je predočen način kako doći do željenog poslovnog uspjeha hotela i kako mjeriti i ocijenjivati uspješnost poslovnja i poslovnih rezultata.
upravljačka kontrola; analiza poslovanja; metode i tehnike analize poslovanja; hotelski standardi; upravljanje potpunom kvalitetom; planiranje; kadrovi; imovina; troškovi poslovanja; poslovni rezultat; poslovna uspješnost; efikasnost upravljanja
nije evidentirano
engleski
Controlling- Management of Business Rezult
nije evidentirano
controlling; business analysis; methods and techniques of business analyses; hotel's standards; TQM; planning; human resources; assets; costs; business result; business success; efficiency of management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Opatija: Zambelli, Rijeka
478
1998.
nije evidentirano
objavljeno
953-6198-15-0