Kulturni, kreativni i hobby turizam: čipkarstvo kao tržišna niša (CROSBI ID 513293)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Jelinčić, Daniela Angelina
hrvatski
Kulturni, kreativni i hobby turizam: čipkarstvo kao tržišna niša
Rad u okviru pojma kulturnog turizma definira nove koncepte kreativnog i hobby turizma koji se javljaju kao najrecentnije tržišne niše. Kulturni turizam sam po sebi usko je specijalizirano tržište, a kreativni turizam odnosno hobby turizam odnosi se na još uže rodne pojmove. Ipak, i tako usko specijalizirani oblici turizma imaju svoje tržište čiji je rast vrlo vjerojatan kada se uzmu u obzir promjene u načinima zarade odnosno promjene vrijednosti ljudskog djelovanja. Čipkarstvo, kao izrazito tradicijski način očuvanja lokalnog, regionalnog ili nacionalnog identiteta u okvirima Europske unije, koja teži očuvanju raznolikosti i nacionalnih identiteta ima moguću priliku za utvrđivanje svoje pozicije na specijaliziranom turističkom tržištu. Festivali čipkarstva, stoga mogu povećati svoju ulogu jednog od snažnih uporišta za promidžbu lokalnih/regionalnih/nacionalnih identiteta, ali i razvijati ovaj specifičan oblik kreativnog odnosno hobby turizma.
kultura; turizam; kulturni turizam; kreativni turizam; hobi turizam; čipkarstvo; festivali
nije evidentirano
engleski
Cultural, Creative and Hobby Tourism: Lace Making as a Niche Market
nije evidentirano
culture; tourism; cultural tourism; creative tourism; hobby tourism; lace making; festivals
nije evidentirano
Podaci o prilogu
51-68-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Festivali čipke i kulturni turizam
Petrović Leš, Tihana
Lepoglava: Turistička zajednica grada Lepoglave ; Grad Lepoglava
Podaci o skupu
Festivali čipke i kulturni turizam
pozvano predavanje
21.09.2006-24.09.2006
Lepoglava, Hrvatska