Geografski aspekti istraživanja maloprodaje i trgovačkih centara (CROSBI ID 513170)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lukić, Aleksandar
hrvatski
Geografski aspekti istraživanja maloprodaje i trgovačkih centara
U članku je dan pregled izabranih stranih istraživanja o trgovačkim centrima kao elementima šireg okvira problematike opskrbe, potrošnje, maloprodaje te suvremenih trendova u ispreplitanju funkcije provođenja slobodnog vremena i kupovine. Pregled obrađenih istraživanja je uvjetno podijeljen u četiri tematske skupine: a) hijerarhijska i funkcionalna organizacija maloprodaje i njen utjecaj na prostorni razvoj, b) odabir lokacije maloprodajnih mjesta, c) trendovi i transformacija maloprodaje i d) potrošačko društvo, « ; pejsaži» ; potrošnje i postmoderni urbanizam. Rezultati obrađenih istraživanja ukazuju na potrebu sustavnog pristupa istraživanju utjecaja transformacije maloprodaje (posebno trgovačkih centara) na prostor s kompleksnog, geografskog aspekta. Ta je potreba još izraženija uzme li se u obzir dinamika i intenzitet promjena maloprodajnog sustava u Hrvatskoj.
trgovački centar; maloprodajni sustav; "nova geografija maloprodaje"; potrošačko društvo; tranzicija
nije evidentirano
engleski
Geographical Aspects of Retail and Shopping Centers Research
nije evidentirano
shopping center; retail system; "new geography of retail"; consumer society; transition
nije evidentirano
Podaci o prilogu
68-81-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
3. Hrvatski geografski kongres, zbornik radova
Toskić, Aleksandar
Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo
Podaci o skupu
3. Hrvatski geografski kongres
predavanje
24.09.2005-27.09.2005
Zadar, Hrvatska