Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strategije marketinga (CROSBI ID 3234)

Autorska knjiga | udžbenik

Renko, Nataša Strategije marketinga. Zagreb: Naklada Ljevak, 2005

Podaci o odgovornosti

Renko, Nataša

hrvatski

Strategije marketinga

U ovoj je knjizi na suvremen i praktičan način prezentiran pristup izgradnji strategije marketinga koji uključuje mnogobrojne vrste analiza te planiranje i uvođenje strategije marketinga u poduzeće. U fokusu je je kreativni proces uvođenja i primjene marketinškog koncepta u razvijanju i izgradnji strategije marketinga. Knjiga >>Strategije marketinga<< ima tri osnovna cilja. Prvi je stvoriti okvir odnosno plan za razvijanje strategije marketinga, drugi je odlučiti se za određenu strategiju marketinga kojom će poduzeće ostvariti svoje ciljeve i postići konkurentsku prednost, a treći je ostvariti dugoročne uspješne odnose s potrošačima na osnovu izabrane odgovarajuće strategije marketinga.

strategija marketinga; strateški marketinški plan; održiva konkurentska prednost; SWOT analiza; izbor strategije marketinga; uvođenje; primjena i vrednovanje strategije marketinga

nije evidentirano

engleski

Marketing strategies

nije evidentirano

marketing strategy; strategic marketing plan; sustainable competitive advantage; SWOT analysis; choice of a marketing strategy; implementation; evaluation of marketing strategy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Naklada Ljevak

2005.

953-178-687-9

432

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija