Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 224393

Strategije marketinga


Renko, Nataša
Strategije marketinga, Zagreb: Ljevak, 2005 (Udžbenik)


Naslov
Strategije marketinga
(Marketing strategies)

Autori
Renko, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, udžbenik, znanstvena

Izdavač
Ljevak

Grad
Zagreb

Godina
2005

Stranica
432

ISBN
953-178-687-9

Ključne riječi
strategija marketinga; strateški marketinški plan; održiva konkurentska prednost; SWOT analiza; izbor strategije marketinga; uvođenje; primjena i vrednovanje strategije marketinga
(marketing strategy; strategic marketing plan; sustainable competitive advantage; SWOT analysis; choice of a marketing strategy; implementation; evaluation of marketing strategy)

Sažetak
U ovoj je knjizi na suvremen i praktičan način prezentiran pristup izgradnji strategije marketinga koji uključuje mnogobrojne vrste analiza te planiranje i uvođenje strategije marketinga u poduzeće. U fokusu je je kreativni proces uvođenja i primjene marketinškog koncepta u razvijanju i izgradnji strategije marketinga. Knjiga >>Strategije marketinga<< ima tri osnovna cilja. Prvi je stvoriti okvir odnosno plan za razvijanje strategije marketinga, drugi je odlučiti se za određenu strategiju marketinga kojom će poduzeće ostvariti svoje ciljeve i postići konkurentsku prednost, a treći je ostvariti dugoročne uspješne odnose s potrošačima na osnovu izabrane odgovarajuće strategije marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0067026

Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nataša Renko (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Renko, Nataša
Strategije marketinga, Zagreb: Ljevak, 2005 (Udžbenik)
Renko, N. (2005) Strategije marketinga. Zagreb, Ljevak.
@book{book, author = {Renko, N.}, year = {2005}, pages = {432}, keywords = {marketing strategy, strategic marketing plan, sustainable competitive advantage, SWOT analysis, choice of a marketing strategy, implementation, evaluation of marketing strategy}, isbn = {953-178-687-9}, title = {Marketing strategies}, keyword = {marketing strategy, strategic marketing plan, sustainable competitive advantage, SWOT analysis, choice of a marketing strategy, implementation, evaluation of marketing strategy}, publisher = {Ljevak}, publisherplace = {Zagreb} }