Strategije marketinga (CROSBI ID 3234)
Autorska knjiga | udžbenik
Podaci o odgovornosti
Renko, Nataša
hrvatski
Strategije marketinga
U ovoj je knjizi na suvremen i praktičan način prezentiran pristup izgradnji strategije marketinga koji uključuje mnogobrojne vrste analiza te planiranje i uvođenje strategije marketinga u poduzeće. U fokusu je je kreativni proces uvođenja i primjene marketinškog koncepta u razvijanju i izgradnji strategije marketinga. Knjiga >>Strategije marketinga<< ima tri osnovna cilja. Prvi je stvoriti okvir odnosno plan za razvijanje strategije marketinga, drugi je odlučiti se za određenu strategiju marketinga kojom će poduzeće ostvariti svoje ciljeve i postići konkurentsku prednost, a treći je ostvariti dugoročne uspješne odnose s potrošačima na osnovu izabrane odgovarajuće strategije marketinga.
strategija marketinga; strateški marketinški plan; održiva konkurentska prednost; SWOT analiza; izbor strategije marketinga; uvođenje; primjena i vrednovanje strategije marketinga
nije evidentirano
engleski
Marketing strategies
nije evidentirano
marketing strategy; strategic marketing plan; sustainable competitive advantage; SWOT analysis; choice of a marketing strategy; implementation; evaluation of marketing strategy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Naklada Ljevak
2005.
953-178-687-9
432
objavljeno