Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d. (CROSBI ID 342893)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Peterko, Miranda Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d. / Lamza-Maronić, Maja (mentor); - (neposredni voditelj). Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2005

Podaci o odgovornosti

Peterko, Miranda

Lamza-Maronić, Maja

-

hrvatski

Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d.

Magistarski rad pod nazivom "Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d." predstavlja značajan doprinos na području menadžmenta. Riječ je o mogućoj aplikaciji IT tehnologija sa aspekta menadžmenta poslovnog sustava, sada već međunarodne kompanije T - Hrvatski Telekom, odnosno T-HT. Promjenu identiteta na korporativnoj razini prati i formiranje robnih marki dva odvojena segmenta: T-Com i T-mobile. T-Com objedinjuje nepokretnu mrežu (HT tel) i usluge pristupa internetu (HT net), dok mobilne komunikacije, odnosno kompanija HT mobile, postaje T-Mobile Hrvatska. Ovdje se znanstveno raščlanjuju i prosuđuju specifičnosti telekomunikacijskog sektora u datom okruženju. Stabilno makroekonomsko okruženje, adekvatna regulativa, te kvalitetna infrastruktura izgrađena u devedesetim godinama omogućuje praćenje eksplozivnog rasta tržišta. Dinamična organizacija uz snažnu menadžersku strukturu omogućuje Ht d.d. praćenje novih tehnologija, razvijanje novih proizvoda, te proširivanje asortimana i novih rješenja za korisnike. Poslovanje kompanije ulazi u novu etapu deregulacije sukladno Europskim i globalnim poslovnim i političkim načelima. Deregulacija tržišta zahtijeva od HT d.d.-a zamjetno unapređenje odnosa prema korisnicima, skraćenje vremena pružanja postojećih i uvođenja novih usluga, te konkurentne cijene koje podrazumijevaju troškovnu efikasnost i integrirani pristup svih poslovnih segmenata kompanije. Implementacijom korisničkih servisa u call centre, čini se korak u orijentaciji kompanije prema korisniku i pomak u sustavu organizacije. Umijeće korištenja znanstvenih metoda, posebice metode analize, metode apstrakcije i komparativne metode ovim magistarskim radom "Implementacija korisničkih servisa u call centre Hrvatskih telekomunikacija d.d." daje se prilog modelu aplikativne organizacije kompanije.

Implementacija; Korisnički servisi; Hrvatske telekomunikacije

nije evidentirano

engleski

Implementing of user system in CALL CENTRE Croatian communication d.d.

nije evidentirano

Implementing; User system; Croatian communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

93

20.03.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija