Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Obrazovanje edukatora - ključno pitanje obrazovanja odraslih u Hrvatskoj (CROSBI ID 512659)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Klapan, Anita Obrazovanje edukatora - ključno pitanje obrazovanja odraslih u Hrvatskoj // Obrazovanje odraslih - ključ za XXI. stoljeće : zbornik radova 2. međunarodne konferencije "Obrazovanje odraslih - ključ za XXI. stoljeće" / Klapan, Anita ; Matijević Milan (ur.). Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2004

Podaci o odgovornosti

Klapan, Anita

hrvatski

Obrazovanje edukatora - ključno pitanje obrazovanja odraslih u Hrvatskoj

U radu se problematizira pitanje obrazovanje edukatora za rad s odraslima u Hrvatskoj, kao jedno od temeljnih pitanja andragoške teorije i prakse. Temeljno polazište u ovom radu je da se unatoč bogatoj andragoškoj misli i praski na tlu Hrvatske, pitanju obrazovanja edukatora za rad s odraslim, osim sporadičnih aktivnosti, nije sustavno pridavala posebna pozornost. Želi li se kvalitetno raditi na obrazovanju odraslih u Hrvatskoj, neophodno je, u uvjetima tranzicijskih promjena, na tom području pokrenuti određene aktivnosti i djelatnosti te riješiti mnoge probleme među kojima je pitanje obrazovanja kadrova (edukatora) za rad s odraslima na samom vrhu.

edukatori u obrazovanju odraslih; obrazovanje odraslih; cjeloživotno učenja

nije evidentirano

engleski

Education of adult educators - key question of the adult education in Croatia

nije evidentirano

adult educator; Adult education; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Klapan, Anita ; Matijević Milan

Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)

953-98811-1-0

Podaci o skupu

Obrazovanje odraslih - ključ za XXI. stoljeće

poster

27.05.2004-29.05.2004

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija