Manipuliranje jezikom u oglašavanju (CROSBI ID 512651)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Jukić, Ivana ; Stojan, Nataša
hrvatski
Manipuliranje jezikom u oglašavanju
U oglašavanju često nailazimo na sustavno manipuliranje jezikom s ciljem uvjeravanja potencijalnih kupaca u izvrsnost proizvoda i usluga koje se nude. Namjernim nepoštivanjem jezičnih pravila narušava se jezična struktura i ističu se određene riječi, izrazi i rečenice. U radu se na primjerima iz engleskog novinskog korpusa identificiraju i analiziraju neke od fonoloških, morfoloških, sintaktičkih i leksičkih manipulacija.
jezik oglašavanja; stavljanje u prednji plan; manipulacije na fonološkoj razini; manipulacije na morfološkoj razini; manipulacije na sintaktičkoj razini; manipulacije na leksičkoj razini
nije evidentirano
engleski
Language manipulation in advertising
nije evidentirano
the language of advertising; foregrounding; phonological manipulations; morphological manipulations; syntactic manipulations; lexical manipulations
nije evidentirano
Podaci o prilogu
23, 68-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Granić, Jagoda
Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
953-96391-7-4
Podaci o skupu
19. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Jezik i mediji (19 ; 2005)
predavanje
19.05.2005-21.05.2005
Split, Hrvatska