MODULARNI STUDIJ – NOVA GENERACIJA STUDIJA ZA NOVU GENERACIJU INFORMATIČARA (CROSBI ID 512645)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Vrček, Neven ; Hutinski, Željko ; Kermek, Dragutin
hrvatski
MODULARNI STUDIJ – NOVA GENERACIJA STUDIJA ZA NOVU GENERACIJU INFORMATIČARA
Preustroj sustava visokog obrazovanja temeljito je utjecao na promišljanje nove paradigme obrazovanja i neophodnih znanja koja čine suvremenog stručnjaka. Pri tome se svaka struka suočava sa specifičnim izazovima kako bi odgovorila dinamici zahtjeva suvremenog tržišta rada. Slično je i sa strukom u informatici koja je toliko heterogena da njezino promišljanje zahtjeva širok multidisciplinaran pristup potpuno drugačiji od tradicionalnog. Nova generacija informatičara mora imati cjelovito i povezano znanje o organizaciji, poslovnim procesima, informacijskim tehnologijama i složenim sustavima u kojima se događa interakcija između navedena tri čimbenika. Takva znanja mogu se steći kroz modularnu i otvorenu strukturu studija koja omogućava jasno profiliranje uz istovremeno očuvanje potrebne širine znanja.
visoko obrazovanje; moduli znanja; informacijske znanosti
nije evidentirano
engleski
MODULAR STUDY - NEW GENERATION OF STUDY FOR NEW GENERATION OF INFORMATICIANS
nije evidentirano
high education; knowledge modules; information sciences
nije evidentirano
Podaci o prilogu
163-168-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova CASE 17
Polonijo, Mislav
Rijeka: Case Publishing
Podaci o skupu
Case 17 - Metode i alati za razvoj poslovnih i informacijskih sustava
predavanje
13.06.2005-15.06.2005
Opatija, Hrvatska