Marketinška komunikacija i upravljanje novim medijima (CROSBI ID 3213)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Vlašić, Goran
hrvatski
Marketinška komunikacija i upravljanje novim medijima
Problematika marketinske komunikacije i novih medija obradjuje se kroz cetiri poglavlja, od kojih prvo daje pregled temeljnih elemenata i faza marketinske komunikacije. Drugi kljucni pojam - Internet - u centru je pozornosti drugog dijela knjige gdje se analiziraju razvoj i temeljne odrednice Interneta, razmatranog u smislu infrastrukture. Nadalje promisljaju se temeljni nacini koristenja Interneta u organizacijskom okruzenju kao i mogucnosti koje otvara upotreba Interneta u sirem kontekstu. Posljednji dio knjige posvecen je specificnoj temi - prezentaciji organizacije na Internetu.
marketinska komunikacija; novi mediji
nije evidentirano
engleski
Marketing Communication and New Media Management
nije evidentirano
marketing communication; new media
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: ZaMirNet
2004.
953-99855-2-8
155
objavljeno