Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketinška komunikacija i upravljanje novim medijima (CROSBI ID 3213)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Vlašić, Goran Marketinška komunikacija i upravljanje novim medijima. Zagreb: ZaMirNet, 2004

Podaci o odgovornosti

Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Vlašić, Goran

hrvatski

Marketinška komunikacija i upravljanje novim medijima

Problematika marketinske komunikacije i novih medija obradjuje se kroz cetiri poglavlja, od kojih prvo daje pregled temeljnih elemenata i faza marketinske komunikacije. Drugi kljucni pojam - Internet - u centru je pozornosti drugog dijela knjige gdje se analiziraju razvoj i temeljne odrednice Interneta, razmatranog u smislu infrastrukture. Nadalje promisljaju se temeljni nacini koristenja Interneta u organizacijskom okruzenju kao i mogucnosti koje otvara upotreba Interneta u sirem kontekstu. Posljednji dio knjige posvecen je specificnoj temi - prezentaciji organizacije na Internetu.

marketinska komunikacija; novi mediji

nije evidentirano

engleski

Marketing Communication and New Media Management

nije evidentirano

marketing communication; new media

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: ZaMirNet

2004.

953-99855-2-8

155

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija