Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 223639

Marketinška komunikacija i upravljanje novim medijima


Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Vlašić, Goran
Marketinška komunikacija i upravljanje novim medijima, Zagreb: ZaMirNet, 2004 (monografija)


Naslov
Marketinška komunikacija i upravljanje novim medijima
(Marketing Communication and New Media Management)

Autori
Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Vlašić, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, pregledna

Izdavač
ZaMirNet

Grad
Zagreb

Godina
2004

Stranica
155

ISBN
953-99855-2-8

Ključne riječi
marketinska komunikacija; novi mediji
(marketing communication; new media)

Sažetak
Problematika marketinske komunikacije i novih medija obradjuje se kroz cetiri poglavlja, od kojih prvo daje pregled temeljnih elemenata i faza marketinske komunikacije. Drugi kljucni pojam - Internet - u centru je pozornosti drugog dijela knjige gdje se analiziraju razvoj i temeljne odrednice Interneta, razmatranog u smislu infrastrukture. Nadalje promisljaju se temeljni nacini koristenja Interneta u organizacijskom okruzenju kao i mogucnosti koje otvara upotreba Interneta u sirem kontekstu. Posljednji dio knjige posvecen je specificnoj temi - prezentaciji organizacije na Internetu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0067026

Ustanove
Ekonomski fakultet, Split,
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)

Avatar Url Goran Vlašić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Vlašić, Goran
Marketinška komunikacija i upravljanje novim medijima, Zagreb: ZaMirNet, 2004 (monografija)
Alfirević, N., Pavičić, J. & Vlašić, G. (2004) Marketinška komunikacija i upravljanje novim medijima. Zagreb, ZaMirNet.
@book{book, year = {2004}, pages = {155}, keywords = {marketing communication, new media}, isbn = {953-99855-2-8}, title = {Marketing Communication and New Media Management}, keyword = {marketing communication, new media}, publisher = {ZaMirNet}, publisherplace = {Zagreb} }