Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Sociopedagoške teme : sociopedagogijske aktualnosti odnosa obrazovanja i društva, demokratizacije obrazovanja i odgojnih vrijednosti (CROSBI ID 3204)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Mrkonjić, Anđelko ; Miliša, Zlatko i suradnici Sociopedagoške teme : sociopedagogijske aktualnosti odnosa obrazovanja i društva, demokratizacije obrazovanja i odgojnih vrijednosti. Rijeka: Digital Point, 2005

Podaci o odgovornosti

Mrkonjić, Anđelko ; Miliša, Zlatko i suradnici

Ilić, Čedo

hrvatski

Sociopedagoške teme : sociopedagogijske aktualnosti odnosa obrazovanja i društva, demokratizacije obrazovanja i odgojnih vrijednosti

Knjiga "Sociopedagoške teme" autora Mrkonjić, A., Miliša, Z. i suradnika, u slijedu literature o ovim temema nudi orginalan znanstveni pristup različitim fenomenima odgoja, obrazovanja i društva, koji omogućava sustavan i kreativan način integriranja različitih pristupa, prema jedinstvenom i cjelovitom modelu demokratizacije obrazovanja i humanizacije društva. Neupitno je da su radovi izuzetno značajni svojom tematikom, sadržajnim prikazom i metodologijskim pristupom za društvene znanosti pedagogije i sociologije, da su rezultat stvaralačkog i istraživačkog rada autora i njihovih suradnika, te da će biti i od učinkovite koristi za studente i one koji prate i sudjeluju u razvoju odgoja i obrazovanja posrednim i neposrednim radom. Autori ukazuju na svoje poglede i stavove, ali i ostavljaju dovoljno prostora u traganju i iskazivanju i drugih vrijednosti, a izabrali su teme koje po njihovu mišljenju u sadašnjem vremenu i prostoru mogu biti dovoljno poticajne za daljnja istraživanja. U tom kontekstu autori i pozivaju na suradnju sve čimbenike koji su zainteresirani za ovu problematiku što posebno i naglašavaju u uvodu knjige. Pojedini tekstovi koji su ranije već objavljeni navedeni su autori kao i izvori, ovom prilikom nudi se još jedna mogućnost da se svi oni koji žele i mogu uključiti u mijenjanje položaja mladih, školstva, treće dobi, organizacije slobodnog vremena, sprečavanja nasilja i stvaranju nove komunikacijske paradigme kao temelja međuljudskih odnosa. Sadržaj knjige koncipiran je u dva dijela. U prvom je uz predgovor, dan prikaz i pregled radova prof.dr.sc. Anđelka Mrkonjića i suradnika. Radovi su uglavnom već objavljeni u drugim izvorima, dato je mišljenje o njima i za njih nije potrebno davati pojedinačan osvrt, već ih samo navesti: (1.) Mrkonjić, A. i Badurina, J. ; Obrazovanost stanovništva Republike Hrvatske ; (2.) Mrkonjić, A.: Komunikacijske paradigme u odgojno-obrazovnom procesu ; (3.) Mrkonjić, A. i Zorić, M.: Stručne službe – conditio sine qua non kvalitetne škole ; (4.) Mrkonjić, A. i Vican, D.: Edukacijske implikacije ljudi treće dobi ; (5.) Mrkonjić, A.: Slobodno vrijeme ljudi treće dobi. Za radove prof.dr.sc. Anđelka Mrkonjića i suradnika kao dio cjelovite kjige može se kazati da daju detaljan prikaz teorije istraživanja sve do aplikativnih mogućnosti iz različitih područja društvene i pedagogijske zbilje. Jedna od vrijednosti i posebnosti je autorski tim koji različitim pedagoško-sociološkim fenomenima prilazi inter/multi disciplinarno. Knjiga u cijelosti predstavlja orginalno, aktualno i vrijedno dijelo iz društveno relevantnog područja znanosti o odgoju. Kako je pitanje komparativne analize, autorski pristupi i prilozi iz ovog područja mogu biti korisni kao teorijski pridonos, ali i potpora pedagoškoj praksi (temeljem relevantnih rezultata empirijskih istraživanja). Budući da naslova iz ovog područja ima kod nas relativno malo, a posebno ne na razini znanstvene i stručne kvalitete ovog djela, možemo ustvrditi da knjiga "Sociopedagoške teme" predstavlja novost na ovom područjui kvalitativan pomak. Knjiga je namjenjena pedagozima, sociolozima, psiholozima, socijalnim radnicima, učiteljima, demografima, liječnicima…, kao i roditeljima i široj javnosti.

obrazovanost; komunikacijske paradigme; stručne službe; ljudi treće dobi; nasilje i mladi; terapijske zajednice

nije evidentirano

engleski

Sociopedagogical actuality

nije evidentirano

education; comunication; pedagouge; people of third age; violence and young people; therapy community

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Rijeka: Digital Point

2005.

953-6345-19-6

137

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija