Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Čitanje petnaestgodišnjaka - neki rezultati PISA projekta (CROSBI ID 118334)

Prilog u časopisu | stručni rad

Stričević, Ivanka Čitanje petnaestgodišnjaka - neki rezultati PISA projekta // Dijalog i društvo, 6 (2005), 2; 391-393-x

Podaci o odgovornosti

Stričević, Ivanka

hrvatski

Čitanje petnaestgodišnjaka - neki rezultati PISA projekta

PISA studija dala je nove pokazatelje o tome kako bavljenje čitanjem snažno utječe na čitateljska postignuća, oni su međuovisni. Bolji čitatelji više sudjeluju u čitanju, a rezultat toga je više znanja i razvijenije čitateljske vještine. Učenici koji manje čitaju smatraju materijale za čitanje preteškoma te razvijaju negativne stavove prema čitanju a time i smanjuju svoje mogućnosti za razvoj strategija čitanja s razumijevanjem.

čitanje; PISA studija; čitateljske navike

nije evidentirano

engleski

Reading of 15 years olds - some PISA study results

nije evidentirano

reading; PISA study; reading habits

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (2)

2005.

391-393-x

objavljeno

1332-3210

Povezanost rada

Pedagogija