Trgovina u društveno - gospodarskom razvoju Hrvatske (CROSBI ID 512252)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Trgovina u društveno - gospodarskom razvoju Hrvatske
U radu se analizira trgovina kao gospodarska djelatnost i njezino mjesto u gospodarstvu i društvu uopće u Republici Hrvatskoj u različitim etapama društveno – gospodarskog razvoja, od 1945. do danas. Zbog svoga značenja za funkcioniranje ukupnoga društveno – gospodrskog sustava trgovina se različito ocjenjivala s motrišta društveno – gospodarskog sustava, a imala je i različit tretman od strane nositelja ekonomske politike. U teorijskim razmatranjima dolazilo se do spoznaja o potrebama uvođenja marketinga u trgovini (možda i marketinga trgovine) i vertikalnoga marketinga, ali u tadašnjim uvjetima relativno zatvorenoga gospodarstva. Međutim, kreatori tadašnjeg gospodarskog sustava i nositelji ekonomske politike nisu uspjeli izgraditi zadovoljavajući društveno – gospodarski sustav. Vezano uz to zanimljivo je da i za rješavanje sadašnjih gospodarskih problema Republike Hrvatske nedostaju teorijska razmatranja potreba razvoja trgovine i njezinog utjecaja na ukupni društveno – gospodarski razvoj u novim tranzicijskim uvjetima. U tim novim okolnostima nastaju daljnji mnogostruki problemi (ekonomski, ekološki, kulturološki, politički i sl.) za rješavanje kojih suvremena marketinška teorija pokušava naći prave odgovore.
trgovina; gospodarstvo; marketing; društveno – gospodarski sustav;
nije evidentirano
engleski
Trade in the Socio - Economic Development of Croatia
nije evidentirano
trade; economy; marketing; socio – economic system; Republik of Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
83 - 84-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Marketinške paradigme za 21. stoljeće
Kesić, Tanja ; Ozreetić - Došen, Đurđana
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
XIX. Kongres CROMAR-a
predavanje
21.10.2005-22.10.2005
Zagreb, Hrvatska