Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Educational Changes and the Destiny of Art/Humanistic Education: A Strategic Approach to Self-Empowerment and Sustainability (CROSBI ID 512222)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Spajić-Vrkaš, Vedrana Educational Changes and the Destiny of Art/Humanistic Education: A Strategic Approach to Self-Empowerment and Sustainability // Hrvatska i Europa: Medicina, znanost i umjetnost / Negovetić, Lucija (ur.). Zagreb: Hrvatski odbor Europskog udruženja "Medicina i umjetnost", 2005. str. 34-37-x

Podaci o odgovornosti

Spajić-Vrkaš, Vedrana

hrvatski

Educational Changes and the Destiny of Art/Humanistic Education: A Strategic Approach to Self-Empowerment and Sustainability

Posljednjih desetak godina obrazovni sustavi diljem svijeta prolaze razdoblje svoje najdublje krize. Ona se ogleda u posvemašnjem gubljenju samosvojnosti obrazovnog sektora, zbog čega se sve glasnije postavlja pitanje smisla, svrhe i zadataka institucionaliziranog učenja i poučavanja. Usredotočujući se na pitanje čemu i kome služi obrazovanje, u izlaganju će se odrediti neki od središnjih problema, kritički rasvijetliti njihova izvorišta i ukazati na pokušaje njihova rješavanja. Osobita pozornost posvetit će se sve izravnijem utjecaju tržišta na određivanje svrhe, zadataka, sadržaja, metoda i organizacije učenja i poučavanja, uz sve vidljivije slabljenje humanističko-umjetničke dimenzije u obrazovanju. Utemeljenje razvoja ljudskih resursa kao pretpostavke društvene dobrobiti i napretka na neoliberalnim načelima učinkovitosti, uz sve vidljivije zanemarivanje cjelovitosti iskustva učenja te marginalizaciju struke i kritičkog znanstvenog diskursa, nužno poziva na preispitivanje suvremenih vizija, politika i instrumenata obrazovnih promjena. U svezi s tim, ukazat će se na pokušaje rješenja tog problema na međunarodnoj i nacionalnim razinama te objasniti važnost humanističko-umjetnički orijentiranog strategijskog pristupa obrazovnim promjenama, ali i upozoriti na njegove slabosti u sklopu dominantnih obrazovno-razvojnih paradigmi.

promjene obrazovanja; humanističko-umjetničko područje; razvojne paradigme u obrazovanju

nije evidentirano

engleski

Promjene obrazovanja i sudbina humanističkog/umjetničkog obrazovanja: Strategijski pristup samoosnaženju i održivosti

nije evidentirano

educational change; art/humanistic education; educational development paradigms

nije evidentirano

Podaci o prilogu

34-37-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hrvatska i Europa: Medicina, znanost i umjetnost

Negovetić, Lucija

Zagreb: Hrvatski odbor Europskog udruženja "Medicina i umjetnost"

Podaci o skupu

6. konferencija Hrvatskog odbora Europskog udruženja "Medicina i umjetnost" - znanstveni forum "Hrvatska i Europa: Medicina, znanost i umjetnost"

ostalo

21.04.2005-21.04.2005

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija