Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Problemi u ponašanju i osobine ličnosti opomenutih i pohvaljenih učenika (CROSBI ID 118293)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Smojver-Ažić, Sanja ; Rački, Željko ; Živčić-Bećirević, Ivanka Problemi u ponašanju i osobine ličnosti opomenutih i pohvaljenih učenika // Napredak (Zagreb), 146 (2005), 1; 5-16-x

Podaci o odgovornosti

Smojver-Ažić, Sanja ; Rački, Željko ; Živčić-Bećirević, Ivanka

hrvatski

Problemi u ponašanju i osobine ličnosti opomenutih i pohvaljenih učenika

Cilj istraživanja bio je ispitati učestalost pedagoških mjera i utvrditi razliku s obzirom na izrečenu mjeru u eksternaliziranim i internaliziranim problemima u ponašanju i dimenzijama ličnosti. Na uzorku od 493 učenika petog do osmog razreda osnovne škole utvrđeno je da je značajno više dječaka opomenuto, a značajno više djevojčica pohvaljeno. Na uzorku od 120 učenika utvrđeno je da se pohvaljeni, opomenuti i učenici bez izrečenih mjera ne razlikuju u neuroticizmu, esktraverziji i psihoticizmu, kao ni na dimenzijama internaliziranih problema. Opomenuti učenici značajno više krše pravila, agresivniji su, imaju više problema pažnje i viši rezultat na skali sklonosti kriminalu u odnosu na pohvaljene učenike. Pohvaljeni učenici imaju značajno više samopoštovanje od drugih dviju skupina učenika. Dobiveni se rezultati komentiraju s ciljem isticanja pravovremene identifikacije učenika s problemima u ponašanju i određivanja odgovarajućih intervencijskih postupaka.

pedagoške mjere; samopoštovanje; eksternalizirani problemi; internalizirani problemi; EPQ-J; školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

Behavioral Problems And Personality Dimensions In Punished And Rewarded Students

nije evidentirano

self-esteem; externalised and internalised behaviour problems; school success

nije evidentirano

Podaci o izdanju

146 (1)

2005.

5-16-x

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija