Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Game meat market in Eastern Croatia (CROSBI ID 118249)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Tolušić, Zdravko ; Florijančić Tihomir ; Kralik, Igor ; Sesar, Mate ; Tolušić, Marija Game meat market in Eastern Croatia // Poljoprivreda (Osijek), 12 (2006), 2; 58-63

Podaci o odgovornosti

Tolušić, Zdravko ; Florijančić Tihomir ; Kralik, Igor ; Sesar, Mate ; Tolušić, Marija

engleski

Game meat market in Eastern Croatia

Meso divljači se u Republici Hrvatskoj konzumira u znatno manjim količinama od mesa domaćih životinja. Potrošnja mesa divljači iznosi svega 0, 55 kg po članu domaćinstva godišnje. Potrošači preferiraju cijenom povoljnije meso domaćih životinja, bez obzira na pojedine nutricionističke prednosti mesa divljači. Istraživanje tržišta mesa divljači i preferencije potrošača provedeni su na 101 ispitaniku među stanovništvom Slavonije i Baranje. Većina anketiranih stanovnika konzumirala je meso divljači (92%) i misli da je ono kvalitetnije od mesa domaćih životinja (66%). Značajan broj anketiranih smatra da je meso divljači ekološki zdrava hrana i da je zdravije ukoliko se divljač odstrijeli u prirodi, nego da je podrijetlom sa specijaliziranih farmi (90%). Bez obzira na kvalitetu, tek 22% ispitanika kupuje meso divljači, a 51% anketiranih smatra da je ono preskupo. To je i glavni razlog što je meso divljači na stolu potrošača tek jednom mjesečno (51%). S obzirom na mjesečna primanja svojih domaćinstava, 58% anketiranih u mogućnosti je konzumirati meso divljači samo jednom mjesečno, a najradije bi izabrali meso srneće divljači (55%) i zeca (25%). Na temelju provedene ankete, tržište mesa divljači moguće je poboljšati sniženjem cijena, što smatra 56% ispitanika, dok 27% misli da bi se ono poboljšalo otvaranjem specijaliziranih prodavaonica, a tek 17% ispitanika izjasnilo se za jaču marketinšku aktivnost.

market ; game meat ; consumers ; consumption

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

12 (2)

2006.

58-63

objavljeno

1330-7142

1848-8080

Povezanost rada

Ekonomija, Poljoprivreda (agronomija)

Poveznice