Metode valorizacije ekonomskih učinaka sporta u turizmu (CROSBI ID 24313)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Peršić, Milena
hrvatski
Metode valorizacije ekonomskih učinaka sporta u turizmu
Poslovni sustavi u turizmu razlikuju se prema veličini, kategoriji i tipu, usluga, načinu i vremenu poslovanja, organizacijskoj strukturi, lokaciji, strukturi kadrova te načinu vođenja poslovne politike. Izabrati pravi asortiman usluga moguće je postaviti tek nakon dužeg praćenja potražnje vodeći računa o mogućnostima ponude, kako bi se maksimalnim usklađivanjem želja i mogućnosti pridonijelo optimalnom poslovnom i financijskom rezultatu.
metode valorizacije, ekonomski učinci, upravljačke informacije
nije evidentirano
engleski
Evaluation methods of economical effects of sport in tourism
nije evidentirano
methods of evaluation, economic effects, managerial information
nije evidentirano
Podaci o prilogu
82-90-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Turizam i sport
Bartoluci, Mato ; Čavlek, Nevenka
Zagreb: Fakultet za fizičku kulturu Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
1998.
953-6378-18-3 (FFK)