Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Empirijska potvrda primjene maloprodajnog aksioma (CROSBI ID 118165)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Brčić-Stipčević, Vesna ; Renko, Sanda Empirijska potvrda primjene maloprodajnog aksioma // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 3 (2005), 1; 211-225. doi: 10.22598/zefzg

Podaci o odgovornosti

Brčić-Stipčević, Vesna ; Renko, Sanda

hrvatski

Empirijska potvrda primjene maloprodajnog aksioma

Često se kaže da su za uspjeh maloprodajnog poduzeća najvažnije tri stvari: « ; lokacija, lokacija i lokacija» ; , te da odabir pravog mjesta za otvaranje i/ili izgradnju prodajnog objekta automatski jamči i poslovni uspjeh. Potaknute ovim tvrdnjama autorice ovog rada smatrale su pravim izazovom istražiti da li se na primjeru tržišta zemlje u procesu tranzicije može govoriti o opravdanosti ovog aksioma. Rezultati istraživanja provedenog na reprezentativnom uzorku stanovništva Republike Hrvatske pokazali su kako lokacija igra značajnu ulogu u postizanju konkurentskih prednosti hrvatskih maloprodavača, te su time i potvrdili kako je hrvatskim potrošačima i u uvjetima dominacije strategije niskih cijena u maloprodaji, lokacija, odnosno blizina prodavaonice presudna kod donošenja odluke u kome će prodajnom objektu realizirati svoju kupovinu.

lokacija ; maloprodaja ; izbor prodavaonice ; maloprodajni aksiom

nije evidentirano

engleski

The Empirical Confirmation of the Retailing Axiom

nije evidentirano

location ; retailing ; store choice ; retailing axiom

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (1)

2005.

211-225

objavljeno

1333-8900

1845-495X

10.22598/zefzg

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost