Empirijska potvrda primjene maloprodajnog aksioma (CROSBI ID 118165)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Brčić-Stipčević, Vesna ; Renko, Sanda
hrvatski
Empirijska potvrda primjene maloprodajnog aksioma
Često se kaže da su za uspjeh maloprodajnog poduzeća najvažnije tri stvari: « ; lokacija, lokacija i lokacija» ; , te da odabir pravog mjesta za otvaranje i/ili izgradnju prodajnog objekta automatski jamči i poslovni uspjeh. Potaknute ovim tvrdnjama autorice ovog rada smatrale su pravim izazovom istražiti da li se na primjeru tržišta zemlje u procesu tranzicije može govoriti o opravdanosti ovog aksioma. Rezultati istraživanja provedenog na reprezentativnom uzorku stanovništva Republike Hrvatske pokazali su kako lokacija igra značajnu ulogu u postizanju konkurentskih prednosti hrvatskih maloprodavača, te su time i potvrdili kako je hrvatskim potrošačima i u uvjetima dominacije strategije niskih cijena u maloprodaji, lokacija, odnosno blizina prodavaonice presudna kod donošenja odluke u kome će prodajnom objektu realizirati svoju kupovinu.
lokacija ; maloprodaja ; izbor prodavaonice ; maloprodajni aksiom
nije evidentirano
engleski
The Empirical Confirmation of the Retailing Axiom
nije evidentirano
location ; retailing ; store choice ; retailing axiom
nije evidentirano
Podaci o izdanju
3 (1)
2005.
211-225
objavljeno
1333-8900
1845-495X
10.22598/zefzg