Integralna održivost i učenje (CROSBI ID 118161)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lay, Vladimir
hrvatski
Integralna održivost i učenje
Članak je prilog promišljanju odnosa integralne održivosti kao kriterija, cilja i održivog razvoja kao projekta/procesa, te procesa odgajanja(o društvenim vrednotama) i učenja(znanja). Proces održivog razvoja je inherentno proces učenja kojim možemo učiti graditi kapacitete i sposobnosti da bismo živjeli na održiviji način. U prvoj glavi ekspliciramo kontekst teme na razini svijeta i na razini Hrvatske. U drugoj glavi objašnjavamo polazište i osnovne pojmove. U trećoj izlažemo opće i posebne sadržaje odgoja i obrazovanja za održivost. Za hrvatske uvjete predložili smo dodatno tri primjenjena tematska kruga odgoja i obrazovanja za održivost. Ovaj rad zagovara iniciranje sustavnog odgajanja i učenja za integralnu održivost te nudi okvirne inicijalne sadržaje koji bi u našem socio-kulturalnom i razvojnom miljeu bili povijesno prikladni.
održivost ; učenje ; odgoj ; obrazovanje ; Hrvatska
Rad na ovu temu u hrvatskim društveno-humanističkim znanstvenim krugovima spada u inicijalne, pionirske radove.
engleski
Integral Sustainability and Learning
nije evidentirano
sustainability ; learning ; education ; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
14 (77)
2005.
353-377
objavljeno
1330-0288