Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 22025

Organiziranost tržišta poljoprivredno prehrambenih proizvoda u Istri


Bošković, Desimir
Organiziranost tržišta poljoprivredno prehrambenih proizvoda u Istri // 34. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem / Varga, Boris (ur.).
Zagreb: Agronomski fakultet sveučilišta u Zagrebu, 1998. str. 209-212 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 22025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Organiziranost tržišta poljoprivredno prehrambenih proizvoda u Istri
(The Market Organization of Agricultural Products and Food in Istria)

Autori
Bošković, Desimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
34. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem / Varga, Boris - Zagreb : Agronomski fakultet sveučilišta u Zagrebu, 1998, 209-212

Skup
34. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 25-28.02.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
poljoprivredna proizvodnja; tržište; potrošnja; turistička potrošnja; organizacija; ponuda; marketing
(agricultural production; market; consumption; tourism consumption; organization; supply; marketing)

Sažetak
Turizam i poljoprivreda prioritetni su pravci dugoročnog razvoja gospodarstva Hrvatske. najznačajnija sprega ova dva gospodarska sektora ostvaruje se putem turističke potrošnje, čiji se najveći dio odnosi na potrošnju hrane. Poljoprivreda svoj interes u pogledu plasmana svojih proizvoda na turističkom tržištu kod nas koji je u usponu i sve zahtijevniji glede količina, asortimana i kvalitete, vidi u tome što se preko potrošnje inozemnih turista vrši i direktan izvoz tih proizvoda. Dio poljoprivredno prehrambenih proizvoda koji se troši u turizmu i prodaje po ovim cijenama teško bi se mogao izvesti zbog nepovoljnog asortimana, kvalitete i visokih cijena. Imajući sve to u vidu auor u ovom referatu analizira dosadašnju poljoprivrednu proizvodnju u Istri, tržište potrošnje poljoprivredno prehrambenih proizvoda i to kako po pojednim segmentima tako i ukupno s bilancom moguće proizvodnje i potrošnje do 2000 godine. U dijelu marketinga poljoprivrdno prehrambenih proizvoda govori se o njegovom značaju u modernoj proizvodnji, prihvaćanju i organizaciji marketinga u poljoprivredi, te organizaciji funkcija prometa-plasmana i dr. sve s ciljem povećanja poljoprivredne proizvodnje i zadovoljavanja zahtjeva kako uklupne tako i turističke potrošnje u Istri.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01470201

Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč

Profili:

Avatar Url Desimir Bošković (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Bošković, Desimir
Organiziranost tržišta poljoprivredno prehrambenih proizvoda u Istri // 34. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem / Varga, Boris (ur.).
Zagreb: Agronomski fakultet sveučilišta u Zagrebu, 1998. str. 209-212 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Bošković, D. (1998) Organiziranost tržišta poljoprivredno prehrambenih proizvoda u Istri. U: Varga, B. (ur.)34. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem.
@article{article, author = {Bo\v{s}kovi\'{c}, D.}, editor = {Varga, B.}, year = {1998}, pages = {209-212}, keywords = {poljoprivredna proizvodnja, tr\v{z}i\v{s}te, potro\v{s}nja, turisti\v{c}ka potro\v{s}nja, organizacija, ponuda, marketing}, title = {Organiziranost tr\v{z}i\v{s}ta poljoprivredno prehrambenih proizvoda u Istri}, keyword = {poljoprivredna proizvodnja, tr\v{z}i\v{s}te, potro\v{s}nja, turisti\v{c}ka potro\v{s}nja, organizacija, ponuda, marketing}, publisher = {Agronomski fakultet sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bo\v{s}kovi\'{c}, D.}, editor = {Varga, B.}, year = {1998}, pages = {209-212}, keywords = {agricultural production, market, consumption, tourism consumption, organization, supply, marketing}, title = {The Market Organization of Agricultural Products and Food in Istria}, keyword = {agricultural production, market, consumption, tourism consumption, organization, supply, marketing}, publisher = {Agronomski fakultet sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font