Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Međunarodno poslovanje u uvjetima globalizacije (CROSBI ID 3153)

Autorska knjiga | monografija (stručna)

Lazibat, Tonći ; Kolaković, Marko Međunarodno poslovanje u uvjetima globalizacije. Zagreb: Sinergija nakladništvo, 2004

Podaci o odgovornosti

Lazibat, Tonći ; Kolaković, Marko

hrvatski

Međunarodno poslovanje u uvjetima globalizacije

Knjiga “ Međunarodna razmjena u novoj ekonomiji &raquo ; ; ; predstavlja jedan koncepcijski konzistentan rukopis pisan jasnim i razumljivim stilom, koji na pregledan i sistematičan način obrađuje aktualne probleme razvoja međunarodne razmjene. U okviru prvog dijela autori nakon pojmovnog određivanja međunarodne razmjene i međunarodnog tržišta, daju koncizan i kratak prikaz toka razvoja teorije vanjske trgovine .U okviru drugog dijela obrađeni su ciljevi i aktivnosti poduzeća na međunarodnom tržištu. Sadržaj ovog dijela struktuiran je u četiri poglavlja. U prvom se obrađuje stvaranje vrijednosti kroz globalnu ekspanziju, u drugom funkcije, razine i zadaci međunarodnog managementa, dok se u trećem i četvrtom poglavlju analiziraju poslovne strategije poduzeća i organizacijske strukture međunarodnog poslovanja. U trećem dijelu definiraju se metode izlaska i poslovanja poduzeća na stranom tržištu. Pored obrade redovitih poslova vanjske trgovine i vezane trgovine kao konvencionalnih oblika poslovanja na stranom tržištu, autori posebno akcentiraju značaj novijih oblika izlaska poduzeća na međunarodno tržište kao sto su : franchising, direktna strana ulaganja, licenciranje i dr. U četvrtom dijelu knjige autori detaljnije razrađuju ulogu i značaj kvalitete u međunarodnoj razmjeni i novoj ekonomiji. Pri tome oni izdvajaju problem kvalitete kao krucijalan polazeći od suvremenog i inovativnog pristupa da kvaliteta predstavlja &laquo ; ; ; novu poslovnu filozofiju koja se ne ogleda samo kroz kvalitetu proizvoda već i kroz kvalitetu organizacije, kvalitetu procesa, integracijom s ostalim sustavima (okoliš, sigurnost)i kao takva afirmira se u posebnu znanstvenu disciplinu i postaje temeljni čimbenik konkurentnosti na svjetskom tržištu &raquo ; ; ; . Peti dio knjige odnosi se na ulogu i značaj terminskih tržišta u globalnoj ekonomiji. U ovom dijelu knjige čitatelju se pruža prilika da detaljno upozna mehanizme funkcioniranja terminskog tržišta, osnovne strategije trgovanja na terminskim tržištima, moguće koristi ali i potencijalne rizike. Konačno, u šestom dijelu autori perspektivu međunarodne razmjene vide u kontekstu transformacije nacionalnih ekonomija u globalnu ekonomiju, pri tom ističući uzročnu potrebu pojmovno-terminološke kvalifikacije nove realnosti u ovoj sferi, koju oni definiraju kao globalnu razmjenu

međunarodno poslovanje; globalizacija; poduzeća; kvaliteta

nije evidentirano

engleski

International business in conditions of globalization

nije evidentirano

international business; globalization; enterprises; quality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Sinergija nakladništvo

2004.

953-6895-19-6

274

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija