Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

E-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi (CROSBI ID 511809)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Ružić, Drago ; Medić, Mane ; Andrlić, Berislav E-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi // Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", CD full paper / Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK), 2005. str. 72-73-x

Podaci o odgovornosti

Ružić, Drago ; Medić, Mane ; Andrlić, Berislav

hrvatski

E-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi

Razvoj suvremene telekomunikacijske i digitalne tehnologije, te posljedično Internet, pružaju marketingu brojne nove mogućnosti. Stanje razvijenosti e-marketinga u Hrvatskoj je u uzročno-posljedičnoj vezi s brojem korisnika mreže i njihovoj strukturi. Prema zadnjim podacima broj korisnika u Hrvatskoj je 33% ili nešto više od 12 milijuna. Od tog broja 35% korisnika pripada gospodarstvu, 65% su ostali korisnici. Rastom broja korisnika Internet tržište u nas se dinamizira, ali uočljivo je kada je riječ o e-marketing aktivnostima da se kod najvećeg broja gospodarskih subjekata najčešće radi o promocijskim aktivnostima na Internetu. U radu se analiziraju dostupni podaci o korištenju marketinških mogućnosti Interneta kod hrvatskih trvtki i daju naznake o razvojnim pravcima.

Internet; e-marketing. e-AIDA; e-promocija; e-oglašavanje

nije evidentirano

engleski

E-Marketing in Croatia - Current State and Trends

nije evidentirano

Internet; e-marketing. e-AIDA; e-promotion; e-advertising

nije evidentirano

Podaci o prilogu

72-73-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", CD full paper

Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK)

Podaci o skupu

Marketinške paradigme za 21.stoljeće

predavanje

21.10.2005-22.10.2005

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija