E-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi (CROSBI ID 511809)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ružić, Drago ; Medić, Mane ; Andrlić, Berislav
hrvatski
E-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi
Razvoj suvremene telekomunikacijske i digitalne tehnologije, te posljedično Internet, pružaju marketingu brojne nove mogućnosti. Stanje razvijenosti e-marketinga u Hrvatskoj je u uzročno-posljedičnoj vezi s brojem korisnika mreže i njihovoj strukturi. Prema zadnjim podacima broj korisnika u Hrvatskoj je 33% ili nešto više od 12 milijuna. Od tog broja 35% korisnika pripada gospodarstvu, 65% su ostali korisnici. Rastom broja korisnika Internet tržište u nas se dinamizira, ali uočljivo je kada je riječ o e-marketing aktivnostima da se kod najvećeg broja gospodarskih subjekata najčešće radi o promocijskim aktivnostima na Internetu. U radu se analiziraju dostupni podaci o korištenju marketinških mogućnosti Interneta kod hrvatskih trvtki i daju naznake o razvojnim pravcima.
Internet; e-marketing. e-AIDA; e-promocija; e-oglašavanje
nije evidentirano
engleski
E-Marketing in Croatia - Current State and Trends
nije evidentirano
Internet; e-marketing. e-AIDA; e-promotion; e-advertising
nije evidentirano
Podaci o prilogu
72-73-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", CD full paper
Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora (HGK)
Podaci o skupu
Marketinške paradigme za 21.stoljeće
predavanje
21.10.2005-22.10.2005
Zagreb, Hrvatska