Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 219971

Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči


Krstović, Jasna; Čepić, Renata
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir (ur.). - Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju , 2005.
Rijeka: Filozofski fakultet Rijeka, 2005. str. 50-59 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 219971 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči
(The Conceptualisation of Teacher Education: Meeting the Challenges of the Learning Society)

Autori
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir (ur.). - Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju , 2005. / - Rijeka : Filozofski fakultet Rijeka, 2005, 50-59

Skup
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska,, 20. 10. 2003

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
konceptualizacija obrazovanja učitelja ; europeizacija ; ciljevi obrazovanja učitelja ; društvo koje uči ; cjeloživotno učenje ; support-strukture
(conceptualisation of teacher education ; Europeization ; goals of teacher education ; learning society ; lifelong learning ; supporting structures)

Sažetak
Afirmacijom ideje Europe kao zajedničkog prostora i Europe kao društva znanja, odnosno društva koje uči, potaknuta su pitanja integracijskih procesa u središtu kojih je harmoniziranje hrvatskog obrazovnog sustava sa sustavima obrazovanja u razvijenim zemljama. Pogled prema Europi važan je okvir u kojem se konceptualiziraju promjene u odgojno-obrazovnom sustavu, pa tako i u podsustavu obrazovanja učitelja u Hrvatskoj. Osnovna intencija ovoga rada je analiziranje i problematiziranje aktualnih pitanja pri konceptualizaciji obrazovanja učitelja. U prvom dijelu rada pažnja je usmjerena na glavne smjernice promjena podsustava obrazovanja učitelja koje u brojnim pogledima reflektiraju težnju za europeizacijom. Potom se analiziraju ciljevi obrazovanja učitelja u nas s gledišta procesa ostvarivanja društva koje uči (koji se povezuje s konceptom cjeloživotnog učenja). Treći se dio rada ograničava na promišljanje ključnih elemenata za konceptualizaciju nove vizure obrazovanja učitelja u Hrvatskoj. Pritom se daje sažet kritički osvrt na sustavna rješenja obrazovanja učitelja. Rad završva razmatranjem novih zahtjeva koji omogućuju razvoj i promjene obrazovanja učitelja. Konstatira se potrebitost znakovitih promjena koje se odnose na support-strukture u procesima oblikovanja društva koje uči.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0245001

Profili:

Avatar Url Renata Čepić (autor)

Avatar Url Jasna Krstović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krstović, Jasna; Čepić, Renata
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir (ur.). - Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju , 2005.
Rijeka: Filozofski fakultet Rijeka, 2005. str. 50-59 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Krstović, J. & Čepić, R. (2005) Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči. U: Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir (ur.). - Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju , 2005..
@article{article, author = {Krstovi\'{c}, Jasna and \v{C}epi\'{c}, Renata}, year = {2005}, pages = {50-59}, keywords = {konceptualizacija obrazovanja u\v{c}itelja, europeizacija, ciljevi obrazovanja u\v{c}itelja, dru\v{s}tvo koje u\v{c}i, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, support-strukture}, title = {Konceptualizacija obrazovanja u\v{c}itelja: ususret izazovima dru\v{s}tva koje u\v{c}i}, keyword = {konceptualizacija obrazovanja u\v{c}itelja, europeizacija, ciljevi obrazovanja u\v{c}itelja, dru\v{s}tvo koje u\v{c}i, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, support-strukture}, publisher = {Filozofski fakultet Rijeka}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska,} }
@article{article, author = {Krstovi\'{c}, Jasna and \v{C}epi\'{c}, Renata}, year = {2005}, pages = {50-59}, keywords = {conceptualisation of teacher education, Europeization, goals of teacher education, learning society, lifelong learning, supporting structures}, title = {The Conceptualisation of Teacher Education: Meeting the Challenges of the Learning Society}, keyword = {conceptualisation of teacher education, Europeization, goals of teacher education, learning society, lifelong learning, supporting structures}, publisher = {Filozofski fakultet Rijeka}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska,} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font