The Conceptualisation of Teacher Education: Meeting the Challenges of the Learning Society (CROSBI ID 511802)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata
engleski
The Conceptualisation of Teacher Education: Meeting the Challenges of the Learning Society
Afirmacijom ideje Europe kao zajedničkog prostora i Europe kao društva znanja, odnosno društva koje uči, potaknuta su pitanja integracijskih procesa u središtu kojih je harmoniziranje hrvatskog obrazovnog sustava sa sustavima obrazovanja u razvijenim zemljama. Pogled prema Europi važan je okvir u kojem se konceptualiziraju promjene u odgojno-obrazovnom sustavu, pa tako i u podsustavu obrazovanja učitelja u Hrvatskoj. Osnovna intencija ovoga rada je analiziranje i problematiziranje aktualnih pitanja pri konceptualizaciji obrazovanja učitelja. U prvom dijelu rada pažnja je usmjerena na glavne smjernice promjena podsustava obrazovanja učitelja koje u brojnim pogledima reflektiraju težnju za europeizacijom. Potom se analiziraju ciljevi obrazovanja učitelja u nas s gledišta procesa ostvarivanja društva koje uči (koji se povezuje s konceptom cjeloživotnog učenja). Treći se dio rada ograničava na promišljanje ključnih elemenata za konceptualizaciju nove vizure obrazovanja učitelja u Hrvatskoj. Pritom se daje sažet kritički osvrt na sustavna rješenja obrazovanja učitelja. Rad završva razmatranjem novih zahtjeva koji omogućuju razvoj i promjene obrazovanja učitelja. Konstatira se potrebitost znakovitih promjena koje se odnose na support-strukture u procesima oblikovanja društva koje uči.
conceptualisation of teacher education ; Europeization ; goals of teacher education ; learning society ; lifelong learning ; supporting structures
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
50-59.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir (ur.). - Rijeka : Filozofski fakultet u Rijeci, Odsjek za pedagogiju , 2005.
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Nepoznat skup
pozvano predavanje
29.02.1904-29.02.2096