Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza programa nastave hrvatskoga jezika na visokim pedagoškim školama (CROSBI ID 31815)

Prilog u knjizi | stručni rad

Jelaska, Zrinka Analiza programa nastave hrvatskoga jezika na visokim pedagoškim školama / Analysis of the Teaching CUrriculum for the Subject 'Croatian language' at Teacher Training Colleges // Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I. : prikazi, problemi, putokazi / Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja (ur.). Zagreb: Naklada Slap, 2002. str. 48-52, 137-140-x

Podaci o odgovornosti

Jelaska, Zrinka

hrvatski

Analiza programa nastave hrvatskoga jezika na visokim pedagoškim školama

Prikazuju se programi hrvatskoga za buduće učitelje u Hrvatskoj.

hrvatski jezik, programi, sveučilišna nastava, dvojezičnost, višejezičnost

nije evidentirano

engleski

Analysis of the Teaching CUrriculum for the Subject 'Croatian language' at Teacher Training Colleges

Prikazuju se programi hrvatskoga za buduće učitelje u Hrvatskoj.

Croatian language, programs, university teaching, plurilinguality, bilinguality, training

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

48-52, 137-140-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Komunikacijska kompetencija u višejezičnoj sredini I. : prikazi, problemi, putokazi

Kovačević, Melita ; Pavličević-Franić, Dunja

Zagreb: Naklada Slap

2002.

953-191-209-2

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano