Strategisko upravljanje i organiziranje turističkih poduzeća (CROSBI ID 468505)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Aćimović, Mihajlo ; Bošković, Desimir
hrvatski
Strategisko upravljanje i organiziranje turističkih poduzeća
Turistički sektor gospodarstva je bio i nesumnjivo će i dalje biti jedan od najznačajnijih razvojnih poluga cjelokupnog Hrvatskog gospodarstva. Tranzicijske promjene koje se dešavaju u Hrvatskoj, moraju se reflektirati i na promjene u turističkom sektoru. Karakter tih promjena mora biti determiniran zahtjevima međunarodne potražnje kojima se hrvatska turistička ponuda mora prilagođavati. Da bi se sve te promjene koje dolaze iz okruženja i imaju strukturni karakter racionalno obavile neophodno je strategijsko upravljanje u kojem posebno mjesto i značaj treba dati marketingu, menedžmentu, kadrovima, promjeni strukture ponude, organizaciji poduzeća i promjeni vlasničke strukture, o čemu se u ovom radu i govori.
upravljanje; organizacija; okruženje; marketing; ljudski potencijali; turistička poduzeća; Istra
nije evidentirano
engleski
Strategic management and organization of tourism enterprises
nije evidentirano
management; organization; environment; marketing; human resources; tourism enterprises; Istria
nije evidentirano
Podaci o prilogu
433-442-x.
1996.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
15. Posvetovanje organizatorjev dela Organizacija in management
Vuković, Goran
Portorož: Založba moderna organizacija v sestavi FOV Kranj
Podaci o skupu
15. Posvetovanje organizatorjev dela Organizacija in management
predavanje
10.04.1996-12.04.1996
Portorož, Slovenija