Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Da, ali... (CROSBI ID 511625)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Balarin, Maja ; Pećina, Planinka Da, ali... // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.). Split: Hrvatsko fizikalno društvo, 2005. str. 249-251-x

Podaci o odgovornosti

Balarin, Maja ; Pećina, Planinka

hrvatski

Da, ali...

Ispod tankog sloja deklarativnog znanja kriju se mnoge alternativne koncepcije. ispitano je 1174 studenata prve godine na fakultetima koji su imali fiziku na prijamnom ispitu i utvrđeno je: Znanje rješavanje zadataka nije mjerilo razumijevanja fizike. - Studenti ne vide u fizici ni konzistentnost ni logičnost. - Studenti ne povezuju zakone fizike sa osobnim iskustvom i stvarnim životom. - Razlike u odgovorima studenata pojedinih fakulteta nisu značajne. - Nije uočen utjecaj vrste završene srednje škole na točnost odgovora.

znanje; razumijevanje; alternativne ideje

nije evidentirano

engleski

Yes, but.....

nije evidentirano

knowledge; understanding; alternative ideas

nije evidentirano

Podaci o prilogu

249-251-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike

Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan

Split: Hrvatsko fizikalno društvo

Podaci o skupu

Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike :Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike

poster

30.03.2005-01.04.2005

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Fizika, Pedagogija