Da, ali... (CROSBI ID 511625)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Balarin, Maja ; Pećina, Planinka
hrvatski
Da, ali...
Ispod tankog sloja deklarativnog znanja kriju se mnoge alternativne koncepcije. ispitano je 1174 studenata prve godine na fakultetima koji su imali fiziku na prijamnom ispitu i utvrđeno je: Znanje rješavanje zadataka nije mjerilo razumijevanja fizike. - Studenti ne vide u fizici ni konzistentnost ni logičnost. - Studenti ne povezuju zakone fizike sa osobnim iskustvom i stvarnim životom. - Razlike u odgovorima studenata pojedinih fakulteta nisu značajne. - Nije uočen utjecaj vrste završene srednje škole na točnost odgovora.
znanje; razumijevanje; alternativne ideje
nije evidentirano
engleski
Yes, but.....
nije evidentirano
knowledge; understanding; alternative ideas
nije evidentirano
Podaci o prilogu
249-251-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike
Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan
Split: Hrvatsko fizikalno društvo
Podaci o skupu
Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike :Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike
poster
30.03.2005-01.04.2005
Split, Hrvatska