Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu (CROSBI ID 756853)

Druge vrste radova | popularni rad

Kuterovac Jagodić, Gordana Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu // Marketing.UP. 2005.

Podaci o odgovornosti

Kuterovac Jagodić, Gordana

hrvatski

Utjecaj televizijskog oglašavanja na djecu

Posljednjih tridesetak godina masovni mediji, osobito televizija sve više utječu na djetetov razvoj. Najznačajniji utjecaj televizija ima na proces socijalizacije djeteta tj. na usvajanje kulturalnih vrijednosti, stavova, uvjerenja i društvenih normi. Televizija ima tako veliki utjecaj zato što se nalazi u gotovo svakom domu te što komunicira vizualnim i auditivnim putem što je lakše i djelotvornije od nekih drugih oblika učenja i djeci vrlo privlačno. Istraživanja utjecaja televizijskog medija na djecu pokazuju kako korištenje medija samo po sebi može imati neke negativne posljedice po djetetovo tjelesno zdravlje i psihički razvoj. U radu se razmatra kako mediji utječu na djecu, zašto su djeca zanimljiva skupina z aoglašivače, kako djeca postaju potrošači, znaju li djeca što su reklame, koliko su djeca podložna reklamama i kako djecu zaštititi od negativnih utjecaja reklama.

djeca; televizija; oglašaavanje; psihološke posljedice

nije evidentirano

engleski

The Effects of Television Comertials on Children

nije evidentirano

children; television; comertials; psychological effects

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Marketing.UP

2005.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Psihologija