Istraživanje o sklonostima na kupnju domaćih kozmetičkih proizvida (CROSBI ID 511441)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Horvat, Jasna ; Orešković, Biserka
hrvatski
Istraživanje o sklonostima na kupnju domaćih kozmetičkih proizvida
Jedno od temeljnih pitanja svakog nacionalnog gospodarstva, u uvjetima intenzivnih globalizacijskih procesa jeste pitanje očuvanja domaće proizvodnje, odnosno, intenziviranja sklonosti domicilne populacije na kupnju domaćih proizvoda. Pokušavajući istražiti moguće tržišne segmente ženskog dijela populacije s obzirom na njihovu sklonost kupnji domaćih kozmetičkih proizvoda, provedeno je istraživanje u izabranim gradovima Republike Hrvatske, te je kombiniranom tehnikom prikupljanja podataka prikupljeno 346 upitnika. Metodom multivariatne statistike (faktorska i cluster analiza) testiran je primijeni mjerni instrument (faktorskom analizom), a potom je, na temelju konačne inačice mjernoga instrumenta provedeno segmentiranje populacije s obzirom na varijable kojima su mjerene potrošačke sklonosti (cluster analizom). Nakon što su na opisani način izdvojeni tržišni clusteri, metodama deskriptivne statistike opisane su demografske karakteristike svakog od njih (prvog veličine 83 ispitanice, drugog veličine 90 ispitanica i trećeg veličine 153 ispitanice), kao i njihove osobitosti s obzirom na sklonosti kupnji domaćih kozmetičkih proizvoda.
domaći proizvodi; multivariatna statistika; upitnik; mjerni instrument; clusteri
nije evidentirano
engleski
Research on the Tendency towards Buying Domestic Comsmetic Products
nije evidentirano
multivariate statistics; survey; measure instrument; cluster
nije evidentirano
Podaci o prilogu
3-4-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ukorak s rastućom europskom kvalitetom
Podaci o skupu
Ukorak s rastućom europskom kvalitetom
predavanje
04.05.2005-06.05.2005
Zadar, Hrvatska