Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Igra u implicitnim teorijama i edukacijskoj praksi predškolskih odgajatelja (CROSBI ID 117778)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Babić, Nada ; Irović, Stanislava Igra u implicitnim teorijama i edukacijskoj praksi predškolskih odgajatelja // Napredak (Zagreb), 146 (2005), 2; 183-192

Podaci o odgovornosti

Babić, Nada ; Irović, Stanislava

hrvatski

Igra u implicitnim teorijama i edukacijskoj praksi predškolskih odgajatelja

U radu se problematizira pozicija igre, posebice simboličke igre, u institucionalnoj predškolskoj edukaciji. Spoznavanje stvarnog tretmana igre pretpostavlja uvid u relacije implicitna teorija - edukacijska praksa. Rezultati istraživanja pokazuju da na vjerovanja odgajatelja o igri značajno utječu njihova igrovna iskustva iz adjetinjstva, predškolska i školska iskustva te njihova profesionalna iskustva. Anketirani odgajatelji skloniji su viđenju svojega djetinjstva kao norme za procjenu prirodnosti u igri i razvitku. Podaci prikupljeni sustavnim promatranjem odgajatelja i djece u simboličkoj igri upućuju na tendenciju izravnog i neizravnog vođenja dječjeg ponašanja te uporabe igre u svrhu izravnog poučavanja.

igra ; simbolička igra ; implicitne teorije ; edukacijska praksa

nije evidentirano

engleski

The role of play in the implicit theories and eduacional practice of preschool teachers

nije evidentirano

play ; symbolic play ; implicit theories ; educational practice

nije evidentirano

Podaci o izdanju

146 (2)

2005.

183-192

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Pedagogija