Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 218030

Igra u implicitnim teorijama i edukacijskoj praksi predškolskih odgajatelja


Babić, Nada; Irović, Stanislava
Igra u implicitnim teorijama i edukacijskoj praksi predškolskih odgajatelja // Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 146 (2005), 2; 183-192 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 218030 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Igra u implicitnim teorijama i edukacijskoj praksi predškolskih odgajatelja
(The role of play in the implicit theories and eduacional practice of preschool teachers)

Autori
Babić, Nada ; Irović, Stanislava

Izvornik
Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1330-0059) 146 (2005), 2; 183-192

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
igra; simbolička igra; implicitne teorije; edukacijska praksa
(play; symbolic play; implicit theories; educational practice)

Sažetak
U radu se problematizira pozicija igre, posebice simboličke igre, u institucionalnoj predškolskoj edukaciji. Spoznavanje stvarnog tretmana igre pretpostavlja uvid u relacije implicitna teorija - edukacijska praksa. Rezultati istraživanja pokazuju da na vjerovanja odgajatelja o igri značajno utječu njihova igrovna iskustva iz adjetinjstva, predškolska i školska iskustva te njihova profesionalna iskustva. Anketirani odgajatelji skloniji su viđenju svojega djetinjstva kao norme za procjenu prirodnosti u igri i razvitku. Podaci prikupljeni sustavnim promatranjem odgajatelja i djece u simboličkoj igri upućuju na tendenciju izravnog i neizravnog vođenja dječjeg ponašanja te uporabe igre u svrhu izravnog poučavanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0245001

Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Nada Babić (autor)

Avatar Url Stanislava Irović (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Babić, Nada; Irović, Stanislava
Igra u implicitnim teorijama i edukacijskoj praksi predškolskih odgajatelja // Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 146 (2005), 2; 183-192 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Babić, N. & Irović, S. (2005) Igra u implicitnim teorijama i edukacijskoj praksi predškolskih odgajatelja. Napredak : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 146 (2), 183-192.
@article{article, year = {2005}, pages = {183-192}, keywords = {play, symbolic play, implicit theories, educational practice}, journal = {Napredak : \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {146}, number = {2}, issn = {1330-0059}, title = {The role of play in the implicit theories and eduacional practice of preschool teachers}, keyword = {play, symbolic play, implicit theories, educational practice} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Social Services Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts