Igra u implicitnim teorijama i edukacijskoj praksi predškolskih odgajatelja (CROSBI ID 117778)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Babić, Nada ; Irović, Stanislava
hrvatski
Igra u implicitnim teorijama i edukacijskoj praksi predškolskih odgajatelja
U radu se problematizira pozicija igre, posebice simboličke igre, u institucionalnoj predškolskoj edukaciji. Spoznavanje stvarnog tretmana igre pretpostavlja uvid u relacije implicitna teorija - edukacijska praksa. Rezultati istraživanja pokazuju da na vjerovanja odgajatelja o igri značajno utječu njihova igrovna iskustva iz adjetinjstva, predškolska i školska iskustva te njihova profesionalna iskustva. Anketirani odgajatelji skloniji su viđenju svojega djetinjstva kao norme za procjenu prirodnosti u igri i razvitku. Podaci prikupljeni sustavnim promatranjem odgajatelja i djece u simboličkoj igri upućuju na tendenciju izravnog i neizravnog vođenja dječjeg ponašanja te uporabe igre u svrhu izravnog poučavanja.
igra ; simbolička igra ; implicitne teorije ; edukacijska praksa
nije evidentirano
engleski
The role of play in the implicit theories and eduacional practice of preschool teachers
nije evidentirano
play ; symbolic play ; implicit theories ; educational practice
nije evidentirano