Posebnosti marketinškog koncepta i odgojna funkcija marketinga u kulturi i umjetnosti s posebnim naglaskom na HNK Split (CROSBI ID 511312)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Mihanović, Zoran
hrvatski
Posebnosti marketinškog koncepta i odgojna funkcija marketinga u kulturi i umjetnosti s posebnim naglaskom na HNK Split
Ovaj rad objašnjava specifičnosti kulture i umjetnosti te probleme s kojima se suočavaju institucije kulture i umjetnosti. Posebnosti umjetnika i proizvoda umjetnosti te odnosi koje institucije kulture i umjetnosti uspostavljaju s vanjskim subjektima o kojima ovise, ukazuju na potrebu prilagođavanja marketinga u tim institucijama. Istražujući koncept i pristup HNK Split pokušalo se bolje objasniti navedenu problematiku, a posebno s obzirom na važnost koju takve institucije imaju u umjetnosti i društvu. Cilj rada je bio objasniti kako zadovoljiti umjetnika i umjetničku slobodu te privući, educirati i zadovoljiti publiku/potrošača, biti razvojan i odgajati društvo, očuvati kulturu i približiti potrošačima naizgled "nezanimljive" stvari. Istovremeno se žele pribaviti određena financijska sredstva i uspostaviti kvalitetne odnose s donatorima kulture i umjetnosti. Rezultati rada ukazuju da prilagođeni marketinški koncept, a posebice marketinška komunikacija treba poraditi na povezivanju umjetnosti i publike, približavanju publike kulturi i umjetnosti da bi kazalište dobilo priliku educirati publiku i predstavljati umjetnost. Kultura i umjetnost se ne smiju mijenjati prema marketinškim pretpostavkama već se marketinški koncept treba prilagoditi esenciji i prirodi kulture i umjetnosti.
marketing ; kultura i umjetnost ; umjetnik i proizvodi umjetnosti ; neprofitna kazališta ; organizacijski odnosi
nije evidentirano
engleski
Particularities of the marketing concept and the educational function of marketing in culture and art, with special emphasis on HNK in Split
nije evidentirano
marketing ; culture and art, artist and the products of art ; non-profit theatres ; organizational relationships
nije evidentirano
Podaci o prilogu
656-673.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XIX. Kongres CROMAR-a, - Marketinške paradigme za 21 stoljeće
Kesić Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana
Zagreb: Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing
953-6025-13-2
Podaci o skupu
XIX. Kongres CROMAR-a - "Marketinške paradigme za 21. stoljeće"
predavanje
21.10.2005-22.10.2005
Zagreb, Hrvatska