Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Posebnosti marketinškog koncepta i odgojna funkcija marketinga u kulturi i umjetnosti s posebnim naglaskom na HNK Split (CROSBI ID 511312)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Mihanović, Zoran Posebnosti marketinškog koncepta i odgojna funkcija marketinga u kulturi i umjetnosti s posebnim naglaskom na HNK Split // XIX. Kongres CROMAR-a, - Marketinške paradigme za 21 stoljeće / Kesić Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing, 2005. str. 656-673

Podaci o odgovornosti

Mihanović, Zoran

hrvatski

Posebnosti marketinškog koncepta i odgojna funkcija marketinga u kulturi i umjetnosti s posebnim naglaskom na HNK Split

Ovaj rad objašnjava specifičnosti kulture i umjetnosti te probleme s kojima se suočavaju institucije kulture i umjetnosti. Posebnosti umjetnika i proizvoda umjetnosti te odnosi koje institucije kulture i umjetnosti uspostavljaju s vanjskim subjektima o kojima ovise, ukazuju na potrebu prilagođavanja marketinga u tim institucijama. Istražujući koncept i pristup HNK Split pokušalo se bolje objasniti navedenu problematiku, a posebno s obzirom na važnost koju takve institucije imaju u umjetnosti i društvu. Cilj rada je bio objasniti kako zadovoljiti umjetnika i umjetničku slobodu te privući, educirati i zadovoljiti publiku/potrošača, biti razvojan i odgajati društvo, očuvati kulturu i približiti potrošačima naizgled "nezanimljive" stvari. Istovremeno se žele pribaviti određena financijska sredstva i uspostaviti kvalitetne odnose s donatorima kulture i umjetnosti. Rezultati rada ukazuju da prilagođeni marketinški koncept, a posebice marketinška komunikacija treba poraditi na povezivanju umjetnosti i publike, približavanju publike kulturi i umjetnosti da bi kazalište dobilo priliku educirati publiku i predstavljati umjetnost. Kultura i umjetnost se ne smiju mijenjati prema marketinškim pretpostavkama već se marketinški koncept treba prilagoditi esenciji i prirodi kulture i umjetnosti.

marketing ; kultura i umjetnost ; umjetnik i proizvodi umjetnosti ; neprofitna kazališta ; organizacijski odnosi

nije evidentirano

engleski

Particularities of the marketing concept and the educational function of marketing in culture and art, with special emphasis on HNK in Split

nije evidentirano

marketing ; culture and art, artist and the products of art ; non-profit theatres ; organizational relationships

nije evidentirano

Podaci o prilogu

656-673.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XIX. Kongres CROMAR-a, - Marketinške paradigme za 21 stoljeće

Kesić Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana

Zagreb: Ekonomski fakultet: Hrvatska zajednica Udruga za marketing

953-6025-13-2

Podaci o skupu

XIX. Kongres CROMAR-a - "Marketinške paradigme za 21. stoljeće"

predavanje

21.10.2005-22.10.2005

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija