Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketinška i razvojna strategija NP Krka (CROSBI ID 342458)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Bulat, Željko Marketinška i razvojna strategija NP Krka / Grbac, Bruno (mentor); Split, Ekonomski fakultet u Splitu, . 2005

Podaci o odgovornosti

Bulat, Željko

Grbac, Bruno

hrvatski

Marketinška i razvojna strategija NP Krka

U magistarskom radu obrađuje se model održivog razvoja kao odrednica razvoja NP Krka, nova ambijentalnost vezana za održivi razvoj kao polazište za definiranje strategije razvoja, prostorna organizaciju NP Krka u svrhu stvaranja razvojno-zaštitne tampon zone, prijetnje i mogućnosti iz okruženja, slabosti i snage NP Krka, stavovi posjetitelja NP Krka, oblici komunikacije s tržištem, logistika NP Krka te učinci razvoja NP Krka.

marketinška strategija; razvojna strategija; tržišna komunikacija; NP Krka

nije evidentirano

engleski

Marketing and Development Strategy of NP Krka

nije evidentirano

Marketing Strategy; Development Strategy; Market Communication; NP Krka

nije evidentirano

Podaci o izdanju

110

18.05.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Ekonomija