Marketinška i razvojna strategija NP Krka (CROSBI ID 342458)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Bulat, Željko
Grbac, Bruno
hrvatski
Marketinška i razvojna strategija NP Krka
U magistarskom radu obrađuje se model održivog razvoja kao odrednica razvoja NP Krka, nova ambijentalnost vezana za održivi razvoj kao polazište za definiranje strategije razvoja, prostorna organizaciju NP Krka u svrhu stvaranja razvojno-zaštitne tampon zone, prijetnje i mogućnosti iz okruženja, slabosti i snage NP Krka, stavovi posjetitelja NP Krka, oblici komunikacije s tržištem, logistika NP Krka te učinci razvoja NP Krka.
marketinška strategija; razvojna strategija; tržišna komunikacija; NP Krka
nije evidentirano
engleski
Marketing and Development Strategy of NP Krka
nije evidentirano
Marketing Strategy; Development Strategy; Market Communication; NP Krka
nije evidentirano
Podaci o izdanju
110
18.05.2005.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Splitu
Split