Utjecaj globalizacijskih procesa na razvitak marketinga u Hrvatskom Telekomu (CROSBI ID 342455)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Sekso, Marijan
Grbac, Bruno
hrvatski
Utjecaj globalizacijskih procesa na razvitak marketinga u Hrvatskom Telekomu
U radu se istražuje globalizacija kao suvremena svjetska pojava i međunarodna poduzeća kao subjekti iste, ostvarivanje konkurentske prednosti kroz strateške saveze, tehnologijski marketing kao osnova razvoja Hrvatskog Telekoma, planiranje i kontrola marketinga u Hrvatskom Telekomu te zadovoljstvo korisnika telekomunikacijskih usluga Hrvatskog Telekoma.
globalizacija; strateški savez; zadovoljstvo korisnika; razvoj makretinga; Hrvatski telekom
dekujeme brnu rodina vlachu horvati jan and irena
engleski
Impact of Globalization Processes on Marketing Development in Croatian Telekom
U radu se istražuje globalizacija kao suvremena svjetska pojava i međunarodna poduzeća kao subjekti iste, ostvarivanje konkurentske prednosti kroz strateške saveze, tehnologijski marketing kao osnova razvoja Hrvatskog Telekoma, planiranje i kontrola marketinga u Hrvatskom Telekomu te zadovoljstvo korisnika telekomunikacijskih usluga Hrvatskog Telekoma.
Globalization; Strategic Aliance; Customer Satisfaction; Marketing Development; Croatian telekom
dekujeme brnu rodina vlachu horvati jan and irena
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
83
19.03.2005.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Splitu
Split