Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 217066

Marketing : mali priručnik tržišnog poslovanja


Mrnjavac, Željko
Marketing : mali priručnik tržišnog poslovanja, Split: CEPOS, 2003 (prirucnik)


Naslov
Marketing : mali priručnik tržišnog poslovanja
(Marketing)

Autori
Mrnjavac, Željko

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, pregledna

Izdavač
CEPOS

Grad
Split

Godina
2003

Stranica
105

ISBN
953-99110-0-7

Ključne riječi
marketing

Sažetak
Marketing: mali priručnik tržišnog poslovanja

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
0055002

Ustanove
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Željko Mrnjavac (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Mrnjavac, Željko
Marketing : mali priručnik tržišnog poslovanja, Split: CEPOS, 2003 (prirucnik)
Mrnjavac, Ž. (2003) Marketing : mali priručnik tržišnog poslovanja. Split, CEPOS.
@book{book, author = {Mrnjavac, \v{Z}.}, year = {2003}, pages = {105}, keywords = {marketing}, isbn = {953-99110-0-7}, title = {Marketing}, keyword = {marketing}, publisher = {CEPOS}, publisherplace = {Split} }