Upravljanje marketingom na razini lokalne samouprave (CROSBI ID 511017)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Grbac, Bruno
hrvatski
Upravljanje marketingom na razini lokalne samouprave
JLS su složen i dinamičan prostorni, ekonomski i socijalni sustav koji teži sagledavanju poželjne i vjerojatne budućnosti i s tim u svezi definiranju koncepcije razvoja i strategije kao metode njene realizacije. U raspravi je ukazano da se za zadržavanje postojećih i poticanje na dolazak novih kreativnih i poduzetnih građana, da se za unaprijediti postojeće i potaknuti osnivanje novih gospodarskih i drugih subjekata te da se za privlačenje investitora koji će osigurati održivi razvoj potrebno uvažiti koncepciju marketinga u lokalnoj samoupravi. U tu svrhu je predložen i argumentiran model upravljanja marketingom u jedinici lokalne samouprave.
upravljanje marketingom; lokalna samouprava
nije evidentirano
engleski
Marketing Management at Local Goverment Level
nije evidentirano
Marketing Management; Local Goverment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2005.
nije evidentirano
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Tribina - Lokalna zajednica i promjene
pozvano predavanje
23.03.2005-23.03.2005
Rijeka, Hrvatska